Toon posts:

---->> GOEDE PRINTER???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vandaag een NIEUWE printer kopen (kleuren) wat is een goede kleuren printer (niet hogen dan f1000,-)!!!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:52
Zelf heb ik de HP 930C :9. Hele goede printer voor nog geen 500 gulden. (Goedkoopste op pricewatch is 422 gulden)

Zie ook http://www.hp.nl/products/printers/inkjet/hp_deskjet_930c/index.html

Verwijderd

HP 970 CXI -> mjam :P

Verwijderd

Voor 600,- heb je de hp970 cxi

Errug goeie printer.....

Ik heb er vorige week eventjes een paar fototjes mee geprint......FANTASTISCH!

Enne vreselijk snel!!

• Marcj
Wat is het verschil dan tussen de 930 en 970.
Voor zover ik het kan zien is het puur de snelheid en dat de 970 automatisch dubbelzijdig kan afdrukken.

Verwijderd

Hier ook een HP 930c en die's :9~
En ook zeker niet duur :)

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Dat is afhankelijk van wat die printer moet kunnen.
Als foto's afdrukken erg belangrijk is, kun je het beste een Epson Stylus Photo 870 (een kennis van mij is fotograaf en heeft erg goede ervaring met Epson-printers) of een Canon BJC-8200 (duurder) kopen. In Computer!Totaal 1/2001 en op hun website (http://www.computertotaal.nl/testlab/fotoprinternr1.phtml) kun je meer lezen over fotoprinters.
Voor normaal gebruik is HP een van de beste, goedkoopste en gemakkelijk verkrijgbare printers. Epson en Canon volgen HP in dit opzicht.

• Marcj
Ik moet toegeven dat voor foto's de Epson de beste keus is, maar de HP is veeel zuiniger. Ik doe met de 930C ongeveer een 2500 printjes.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 23:34
Mijn epson stylus photo 870 werkt perfect. De originele cartridges zijn ook goedkoop, bij www.beat-it.nl kan je een zwart 2pack en 2 kleurencartridges kopen voor ongeveer 160 piek en das inclusief verzendkosten dus maar 40 gulden per cartridge.

Verwijderd

ik heb een HP G55, kost rond f 1000
is een all-in-one

dus hp970+hp5300 ineen kijk maar op www.hp.nl/products/multifunction_en_all-in-one/officejets/hp_officejet_g55/index.html

print heel mooi, snel en is compatible met win98/me/2000 doet het ook prima in mijn netwerkje!

Verwijderd

sorry dubbelpost gr...

Verwijderd

sorry dubblepost gr...

• phemelrijk
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Waarom niet de 990CXI, die heb ik. Schitterende kwaliteit, snel en stil. :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 14:45 schreef phemelrijk het volgende:
Waarom niet de 990CXI, die heb ik. Schitterende kwaliteit, snel en stil. :)
Omdat ik wil kunnen kiezen welk soort papier ik wil en deze "vindt" dat automatisch. En dat vind ik irri

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 14:15 schreef printerman het volgende:
Dat is afhankelijk van wat die printer moet kunnen.
Als foto's afdrukken erg belangrijk is, kun je het beste een Epson Stylus Photo 870 (een kennis van mij is fotograaf en heeft erg goede ervaring met Epson-printers) of een Canon BJC-8200 (duurder) kopen. In Computer!Totaal 1/2001 en op hun website (http://www.computertotaal.nl/testlab/fotoprinternr1.phtml) kun je meer lezen over fotoprinters.
Voor normaal gebruik is HP een van de beste, goedkoopste en gemakkelijk verkrijgbare printers. Epson en Canon volgen HP in dit opzicht.
Met Epsons blijf je powercleanen, omdat je koppen weer es verstopt zijn, kost je handen vol inkt (vloeibaar goud). Geeft strepen bij t afdrukken. Nee ik vind t niks. Maakt tering lawaai. Traag.

Verwijderd

Kheb een Epson en dat ding is echt :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Een Epson Stylus Photo 700.

Voor het geld dat gij hebt zou ek gaan voor een HP 990 CSE of een Photosmart reeks printer !

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 15:00 schreef real_raichu70 het volgende:
Kheb een Epson en dat ding is echt :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Een Epson Stylus Photo 700.

Voor het geld dat gij hebt zou ek gaan voor een HP 990 CSE of een Photosmart reeks printer !
Hier dat bedoel ik, weer een tevreden klant van Epson :o

Nee, dus
Pagina: 1