[MSN Hotmail] Probleem met openen mail

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik heb een probleempje! Ik kan mijn hotmail account niet meer openen :'(

Wel kan ik me aanmelden met m'n account in MSN Messenger. Hier zie ik dan dat ik X nieuwe emails heb ontvangen. Maar als ik daar op klik, wordt m'n mail niet automatisch geopend, zoals normaal wel het geval was. :X

Handmatig inloggen op hotmail.com met m'n inloggegevens werkt ook niet, ik krijg precies hetzelfde probleem, namelijk de standaard 'error' vermelding van IE:

"De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen."

Ik heb het zowel met IE 6 als met Firefox geprobeerd, maar dat maakte geen verschil. Ook heb ik met diverse spyware programma's m'n pc gescand. Er is daarna wel wat spyware verwijderd, maar m'n mail openen lukt nog steeds net. :? Als een test heb ik m'n zusje laten inloggen en bij haar werkt alles wel gewoon prima. Heel erg raar dit....

Kan iemand me hier mee helpen? Thanks fellas! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door kingnbajam op 18-09-2004 15:42 ]

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:34

Kristof

is een Belgisch product

Ik heb net hetzelfde voor, maar nog geen tijd gehad om het te onderzoeken. Gelukkig dat ik deze posts opmerkte ;-))
Wat echter nog wél gaat, is je mail bekijken via Outlook Express...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:40
Eh, misschien is hotmail down? Probeer het een uur later nog eens?

Kan volgens mij zijn dat jouw mail gewoon op een andere server word opgeslagen als de mail van je zusje.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Kristof schreef op 18 september 2004 @ 15:44:
Ik heb net hetzelfde voor, maar nog geen tijd gehad om het te onderzoeken. Gelukkig dat ik deze posts opmerkte ;-))
Wat echter nog wél gaat, is je mail bekijken via Outlook Express...
Hey dat is best toevallig dan! Misschien is er dan inderdaad iets aan de hand met 1 van de servers... en dat onze accounts toevallig daar op staan ook.

Stomme vraag misschien, maar hoe open ik m'n hotmail via Outlook Express?

Ik wacht het nog even af dan... misschien dat het morgen wel weer werkt.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kwestie van geduld dus tot het weer werkt :)

Dit topic is gesloten.