Toon posts:

ik kan directx 9.0c niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempjuh bij het installeren van directx9.0c (het downloaden lukt gewoon), maar op het moment dat ik ga installeren krijg ik halverwege de melding : "directX heeft een vereist bestand niet gekopieerd"
Ik heb een AMD xp 2000+ , 1gig ram geheugen , Nvidia geforce fx5600.

Ik heb de drivers ook geupdate , ik kan maar niet achterhalen wat het probleem is. 8)7 :r

MIsschien weet iemand hier een oplossing....dank is groot!!!

Jasper :7

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Heb je directx nogmaals gedownload en daarmee geprobeerd directx 9.0c te installeren?
Het zou zo kunnen zijn dat de download een steekje heeft laten vallen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:00
Euh, hij zegt er niet bij welk bestand hij niet gekopieerd heeft toevallig?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Neej dat zegt hij vreemd genoeg niet bij....ik heb directx 9.0c gedownload van ms site en hij zat ook bij een spel (op de cd) ...., maar krijg bij alluh 2 de melding :

directx heeft een vereist bestand niet gekopieerd

grrr!!!

Verwijderd

Heb je het ook al onder Safe Mode/Veilige Modus geprobeerd? Wellicht dat er een bestand in gebruik is die daardoor niet vervangen kan worden.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Je hebt ook Administrator rechten?

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 15:29
Hey,

Sorry voor het omhoogschoppen van dit topic, maar ik zit dus met het zelfde probleem en vind het onnodig om een nieuw topic aan te maken...

Ik heb het dus ook geprobeerd om in veilige modus te installeren, waarbij hij dezelfde fout geeft...

Met dxdiag staat er trouwens al wel dat ik DirectX 9.0c heb, maar tijdens het installeren van Need for Speed: Most Wanted krijg ik de fout dat hij het bestand niet kan kopieren, heb ik DirectX 9.0c apart gedownload, en krijg ik dezelfde fout...

Iemand enig idee om dit op te lossen?

Lekker: Nu heb ik dus me directX via regedit verwijderd, en kan ik hem nog niet installeren, en nu kan ik dus ook geen enkel spel meer doen.... <3 windows

[ Voor 14% gewijzigd door Montaner op 17-11-2005 21:36 ]

Verwijderd

Heeeey

hier staat een voorbeeldje van hoe je directX 9.0C handmatig kan installeren.

==================================================
"1. Extract all files from both dxnt and bdaxp cabs into a temp folder
2. Copy everything bar the dlls and dxdiag to c:\windows\system32\directx\dinput
3. Create a temp folder in c:\windows\system32\ and move all the dlls and dxdiag into them from the folder you extracted dx into.
4. Reboot the pc hit f8 at post go into "safe mode with command prompt"
5. Use the "cd.."(3 times) to move down to the root of your drive when in command prompt.
6: then type cd windows ,then cd system32,cd temp
7. Now type "copy *.* c:\windows\system32"
8. Reboot go back into the where the dx cabs where, find the managedDX cab extract it and run the set up
9. you now have a Working correct version of dx9.0c"
==================================================

bron: nforce.nl

hier kan je directX downloaden
directX 9.0c

Haha zelf snap ik de eerste 3 stappen niet dus als je het weet graag uitleggen, bedankt en ik hoop dat ik jou ook hierbij heb geholpen.
Pagina: 1