hey hey,
Ik heb mijn sweex usb 2.0 1.3 megapixels webcam weer eens proberen te instaleren.
had net een reinstal gedaan dus van winxp dus had zoiets van laat ik het weer eens proberen
.
Zoals ik het boekje stond heb ik eerst de driver cd erin gedaan en geinstaleerd. na de melding u kunt uw webcam er nu insteken (ofzoiets).
ik steek me webcam in het juiste gaatje en krijg melding dat er een nieuw usb 2.0 apparaat is gevonden (heb hem aangesloten op een usb 1.1 aansluiting) en of ik drivers wil instaleren.
ikke op ok gedrukt gaat hij opzoek naar crescentec DC-1100 drivers.
op het moment dat hij ze gevonden heeft krijg ik de volgende melding:
The software you are installing for this hardware:
crescentec DC-1100
Has not passed windows logo testing to verify it's comatible wirh windows XP
plus een verhaal eronder.
dan kan ik kiezen voor doorgaan of stoppen.
ik koos voor doorgaan.
alles geinstaleerd.
ff webcam testen met AMcap (bijgeleverde software) en werken
. nu op naar msn eerst ff instellen met wizzard en alles loopt goed
. dus maar eens proberen met iemand anders.
blijkt mijn webcam in use te zijn door ander progje
.
heb nu vannalles geprobeert (reinstal, Reboot, en meer) maar ik krijg mijn webcam niet aan de praat met msn
.
heb op GOT al flink gezocht en gelezen maar ik ben er niet erg veel wijzer van geworden helaas.
heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn dat de webcam niet werkt met msn?
Ik elf heb wel een aantal ideeen maar weet het niet zeker zal ze ff opsommen:
(*) Driver van crescentec DC-1100 (omdat ik die melding krijg van niet compatible):
kan geen andere driver vinden op internet
(gezocht via google)
(*) USB 1.1 (omdat camera usb 2.0 is)
Dit zou het kunnen zijn maar da wil ik zeker weten als het da is want wil niet onnodig geld uitgeven (vrij logisch he
)
ik zie wel wa jullie ervan vinden en hoop op een oplossing
Ik heb mijn sweex usb 2.0 1.3 megapixels webcam weer eens proberen te instaleren.
had net een reinstal gedaan dus van winxp dus had zoiets van laat ik het weer eens proberen
Zoals ik het boekje stond heb ik eerst de driver cd erin gedaan en geinstaleerd. na de melding u kunt uw webcam er nu insteken (ofzoiets).
ik steek me webcam in het juiste gaatje en krijg melding dat er een nieuw usb 2.0 apparaat is gevonden (heb hem aangesloten op een usb 1.1 aansluiting) en of ik drivers wil instaleren.
ikke op ok gedrukt gaat hij opzoek naar crescentec DC-1100 drivers.
op het moment dat hij ze gevonden heeft krijg ik de volgende melding:
The software you are installing for this hardware:
crescentec DC-1100
Has not passed windows logo testing to verify it's comatible wirh windows XP
plus een verhaal eronder.
dan kan ik kiezen voor doorgaan of stoppen.
ik koos voor doorgaan.
alles geinstaleerd.
ff webcam testen met AMcap (bijgeleverde software) en werken
blijkt mijn webcam in use te zijn door ander progje
heb nu vannalles geprobeert (reinstal, Reboot, en meer) maar ik krijg mijn webcam niet aan de praat met msn
heb op GOT al flink gezocht en gelezen maar ik ben er niet erg veel wijzer van geworden helaas.
heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn dat de webcam niet werkt met msn?
Ik elf heb wel een aantal ideeen maar weet het niet zeker zal ze ff opsommen:
(*) Driver van crescentec DC-1100 (omdat ik die melding krijg van niet compatible):
kan geen andere driver vinden op internet
(*) USB 1.1 (omdat camera usb 2.0 is)
Dit zou het kunnen zijn maar da wil ik zeker weten als het da is want wil niet onnodig geld uitgeven (vrij logisch he
ik zie wel wa jullie ervan vinden en hoop op een oplossing