Toon posts:

merk/ driver gezocht voor mini usb notebook webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mini notebook usb webcam (met klem). Ik heb geen install. cd of handleiding van deze.
Weet iemand het merk van deze? Het eninge herkenningsteken op de webcam is een kleine penguin die op het voetje/klemmetje staat afgebeeld.

Het is een webcam met een behuizing van metaal en heeft links en rechts van de lens 3, wat ik denk, licht sensoren.

Alvast bedankt!!!

Verwijderd

een kleine penguin
tux toevallig? ben je nog geen steek verder.

heeft hij geen fcc-id? en krijg je geen typenummers oid in apparaatbeheer als je hem er gewoon insteekt?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Unknown Device Identifier 4.00
Identify unknown devices not recognized by Windows in your system especially after you reinstall your system and cannot figure out what all those yellow question mark labeled devices really are. Help you search for workable drivers on the Internet and contact hardware manufacturer or vender directly. Driver backup is optional after you have all your device drivers installed. USB 1.1/2.0 Device, IEEE 1394 Device, ISA Plug and Play Device, AGP Bus Device and PCI Device can all be identified. Driver backup is optional. English and French interfaces.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder