pfff ik kan al niet eens een topic titel verzinnen dus hoe zoek ik in vredesnaam op dit onderwerp.
Ieder programma dat ik installeer voegt opties toe.
Als ik met de rechtermuisknop op een foto klik krijg ik opties,compresseer met ace,scan met mcafee,noem maar op.
Ik wil die zooi weghalen,veel programma's bestaan al niet eens meer.
Het is geen sendto..meer openen met..scannen met..
Maar waar vind je dit in XP.
Tweakui heeft wel de optie sendto zodat ie ze niet daaraan toevoegt,maar ik weet echt niet waar ik dit moet vinden,en ik kan het al bijna niet omschrijven dus hoe zoek ik er op.
Rechtermuisknp zoeken leverde wat topics op over iemand die een bestand weer naar eudora wilde koppelen.
In de registry zoeken naar scan with the cleaner,leverde ook niks op.
The cleaner staat er allang niet meer op..maar die rechtermuis knop optie eeft ie bij de de-install mooi niet weg gehaald.
Weet iemand iets ?
Ieder programma dat ik installeer voegt opties toe.
Als ik met de rechtermuisknop op een foto klik krijg ik opties,compresseer met ace,scan met mcafee,noem maar op.
Ik wil die zooi weghalen,veel programma's bestaan al niet eens meer.
Het is geen sendto..meer openen met..scannen met..
Maar waar vind je dit in XP.
Tweakui heeft wel de optie sendto zodat ie ze niet daaraan toevoegt,maar ik weet echt niet waar ik dit moet vinden,en ik kan het al bijna niet omschrijven dus hoe zoek ik er op.
Rechtermuisknp zoeken leverde wat topics op over iemand die een bestand weer naar eudora wilde koppelen.
In de registry zoeken naar scan with the cleaner,leverde ook niks op.
The cleaner staat er allang niet meer op..maar die rechtermuis knop optie eeft ie bij de de-install mooi niet weg gehaald.
Weet iemand iets ?