ik krijg een nieuw systeem en nou had mijn oom wat samengesteld, maar aangezien ik er ook wel wat geld in wil steken wil ik dus wat dingen upgraden.
wat er nu staat is dit:
Aopen Midi tower kast 70,-
Epox 8HDA3+ Moederbord (S754)(LAN, sound Serial-ATA/150) 98,-
CPU AMD Ahtlon 64 3200 207,-
120Gb harddisk S-ATA 92,-
DvD Speler 29,-
DvDRW +/- 93,-
1.44” dd-drive 15,-
Windows XP Home 92,-
zoals jullie zien is dit systeem niet compleet, er zit geen videokaart bij, en geen intern geheugen. ik moet er ook goed op kunnen gamen.
wat voor geheugen raden jullie aan, en wat voor videokaart. de videokaart moet onder de 300 euro blijven. en ik had zo mijn bedenkingen over het moederbord, is er niet een die beter is, en toch ongeveer dezelfe prijs heeft? bijvoorbeeld een moederbord met een nForce 205 Gb chipset? ik heb er zelf niet zo veel verstand van, dus wat zeggen jullie, en waarom?
wat er nu staat is dit:
Aopen Midi tower kast 70,-
Epox 8HDA3+ Moederbord (S754)(LAN, sound Serial-ATA/150) 98,-
CPU AMD Ahtlon 64 3200 207,-
120Gb harddisk S-ATA 92,-
DvD Speler 29,-
DvDRW +/- 93,-
1.44” dd-drive 15,-
Windows XP Home 92,-
zoals jullie zien is dit systeem niet compleet, er zit geen videokaart bij, en geen intern geheugen. ik moet er ook goed op kunnen gamen.
wat voor geheugen raden jullie aan, en wat voor videokaart. de videokaart moet onder de 300 euro blijven. en ik had zo mijn bedenkingen over het moederbord, is er niet een die beter is, en toch ongeveer dezelfe prijs heeft? bijvoorbeeld een moederbord met een nForce 205 Gb chipset? ik heb er zelf niet zo veel verstand van, dus wat zeggen jullie, en waarom?