Toon posts:

Dual processor niet gevonden door windows xp

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn pc opnieuw geinstalleerd met windows xp media center edition, voorheen deed dual processing het , er stonden twee processors in mijn taakbeheer. Maar nu ziet hij er nog maar eentje en presteerd ook als eentje. Hoe kan ik hem de twee laten vinden? gewoon nieuwe hardware zoeken helpt niet.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27
Word Dual processor ondersteunt door Windows XP Media Center :?
Windows XP Media Center Edition for special PC's. Currently, these PC's are the HP Media Center Computer, and the Alienware Navigator series. Windows XP Media Center Edition must be bundled with one of these computers, and cannot be bought in stores.
Ik zou maar even HP of Alienware gaan bellen/mailen aangezien je daar de computer hebt gekocht B)

[ Voor 75% gewijzigd door Cardinal op 18-09-2004 13:28 ]

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

GigaTexel_BE

AMD MP²

heb je een echte dual processor (dus 2cpu's in je systeem)?
of een hyperthreading processor (2 cpu's in je taakbeheer maar slechts 1 cpu in je systeem)

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

Topicstarter
nee echt fysiek twee erin zitten, en ja het wordt ondersteund want het heeft gewerkt. ik weet dat je handmatig een processor toe moet kunnen voegen, maar het kan ook zo fout gaan, dus ik zou graag willen weten hoe ik dit, zeker te weten goed kan doen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg...

GoT Huisregels
en
PMG Beleid

Hoe verwacht je in vredesnaam dat wij iets zinnigs gaan zeggen als jij totaal geen info geeft? :X

De glazen bollen waren uitverkocht, de slotjes echter niet >:)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.