Ik woon dus in een dorp waar volgens de postcodecheck van www.planet.nl en www.kpn.com sinds enkele weken adsl beschikbaar is, wij hadden voorheen isdn, maar dat hoefden we niet meer dus;
volgens kpn was het niet mogelijk via isdn adsl te nemen, maar wel via analoog.
Wij hebben via planet gebeld of het mogelijk was planet economy te nemen via hun; (Ja) we hadden een planet isdn 100 abonement, maar een upgrade zou uiteraard mogelijk zijn.
Ik moest dus eerst een remigratie uitvoeren bij kpn naar analoog (kosten 100 euro) dit duurde een week, ik kon via dezelfe medewerker ook direct al het planet abonement bestellen. Ik gedaan met mijn bestaande user account bij planet.
Allemaal in orde, gister isdn omgeschakelt, isdn centrale+apparatuur vervangen door analoge apparatuur,
Maar.. ik kijk bij planet order status --> uw aanvraag is door kpn geweigerd.
Ik bellen naar kpn, vertelden mij dat dit kwam omdat ze nog dachten dat ik isdn had bij planet. Maar ze zouden wel een nieuwe aanvraag indienen. Na mijn gegevens gegeven te hebben, klikt ze op ok en blijkt dat ADSL niet beschikbaar is via dit adres
. Terwijl beide de planet als kpn postcode check dit tegenspreken,
Ze konden mij wel een direct adsl leveren (zelfde netwerk kpn als provider.
Ok allemaal best,
Maar... Nou is het 18 september, terwijl mijn isdn100 25 euro per maand abo 3 october af zou lopen... Maar ze hebben dus een opzeg termijn van 1 maand, en dat zou 3 september zijn geweest... m.a.w ik zou er nog een jaar aan vast zitten.
Dit terwijl ik
- Geen isdn(apparatuur) meer heb
- Geen isdn aansluiting
- 100 euro armer door remigratie ben
- nu met 56k zit te kutten
ik kan niet opzeggen en
Ik kan volgens een aap van planet niet downgraden voor 3 october 2005!!
Terwijl ik gebasseerd op hun gegevens adsl heb besteld en isdn heb afgeschaft..
En ik kan het wel rechtstreeks via kpn en niet via planet
ze gebruiken hetzelfde netwerk (Planet gebruikt kpn slim/go)
Wat kan en moet ik doen?
volgens kpn was het niet mogelijk via isdn adsl te nemen, maar wel via analoog.
Wij hebben via planet gebeld of het mogelijk was planet economy te nemen via hun; (Ja) we hadden een planet isdn 100 abonement, maar een upgrade zou uiteraard mogelijk zijn.
Ik moest dus eerst een remigratie uitvoeren bij kpn naar analoog (kosten 100 euro) dit duurde een week, ik kon via dezelfe medewerker ook direct al het planet abonement bestellen. Ik gedaan met mijn bestaande user account bij planet.
Allemaal in orde, gister isdn omgeschakelt, isdn centrale+apparatuur vervangen door analoge apparatuur,
Maar.. ik kijk bij planet order status --> uw aanvraag is door kpn geweigerd.
Ik bellen naar kpn, vertelden mij dat dit kwam omdat ze nog dachten dat ik isdn had bij planet. Maar ze zouden wel een nieuwe aanvraag indienen. Na mijn gegevens gegeven te hebben, klikt ze op ok en blijkt dat ADSL niet beschikbaar is via dit adres
Ze konden mij wel een direct adsl leveren (zelfde netwerk kpn als provider.
Ok allemaal best,
Maar... Nou is het 18 september, terwijl mijn isdn100 25 euro per maand abo 3 october af zou lopen... Maar ze hebben dus een opzeg termijn van 1 maand, en dat zou 3 september zijn geweest... m.a.w ik zou er nog een jaar aan vast zitten.
Dit terwijl ik
- Geen isdn(apparatuur) meer heb
- Geen isdn aansluiting
- 100 euro armer door remigratie ben
- nu met 56k zit te kutten
ik kan niet opzeggen en
Ik kan volgens een aap van planet niet downgraden voor 3 october 2005!!
Terwijl ik gebasseerd op hun gegevens adsl heb besteld en isdn heb afgeschaft..
En ik kan het wel rechtstreeks via kpn en niet via planet
Wat kan en moet ik doen?