Toon posts:

tsunami kast net een stofzuiger ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben de gelukkige bezitter van een thermaltake tsunami kast en vond hier aan een paar grote minpunten ben benieuwd of ik de enige ben of dat anderen er ook ervaringen mee hebben ?

er zijn 3 casefans in de kast gebouwd 2 van 120mm en 1van 80 mm. alledrie krijgen ze voeding van een 4 polige splitter

na het inbouwen van me systeem en de eerste start schrok ik me helemaal rot
wat een herrie maken die fans. het rare is de 80 mm is redelijk stil maar de 120mm
zijn echt overdreven luid.

tevens nog een vraag ik heb er gelijk een waterchill kt12-l20 ingezet met de radiateur buiten de kast
in hoeverre heb ik deze fans nog nodig ? of zal het beter zijn om ze te vervangen door stille papst fans ? :?

groeten yoda

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou de 80 en 120mm fans op 7 Volt laten lopen ipv 12 V. Scheelt je een hoop herrie en een hoop extra geld.

NB: 7 V krijg je door de + en de - van je fan op geel en rood aan te sluiten ipv geel en zwart. Geel = +12, rood = +5, zwart =0.

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-04 15:46
Er bestaat voor de thermaltake tsunami een wat centraler topic, namelijk: Thermaltake tsunami
Ik zou daar je ervaringen delen, dan blijft alle ervaringen en info wat centraler bij elkaar. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie post van pyro83, die andere topic staat gewoon 2 posts onder deze, voortaan aub dus eerst kijken en pas als je niets toepasselijks ziet een eigen topic openen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.