Toon posts:

digitale foto's maken en wegschrijven naar een database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem. Ik heb de volgende gedachtengang.

Ik wil een foto maken van pakketjes met een digitale fotocamera. Tijdens het maken van de foto wil ik m.b.v. een (hand)scanner een barcode scannen en wil ik dat de foto wordt opgeslagen in de database onder de barcodenummer. Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen en of dit mogelijk is. Ik denk dus aan een oplossing om een barcodescanner tussen de camera en het geheugen te plaatsen die de foto opslaat onder het gescande barcodenummer.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:58
hmm opzich niet zo heel moeilijk het probleem zit hem vooral in het automatisch pakken van de foto. als je eerst de foto;s maakt en met behulp van een simpel php scriptje je de source van de foto aangeeft en de barcode scant in een ander textvakje lukt het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Stoney, dat klinkt interessant. zou je me hierbij kunnen helpen? ik ben bereid een vergoeding te betalen voor je diensten. Mocht je interesse hebben mail me dan op chaniko@studenten.net.

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Stoney187 schreef op 18 september 2004 @ 01:58:
hmm opzich niet zo heel moeilijk het probleem zit hem vooral in het automatisch pakken van de foto. als je eerst de foto;s maakt en met behulp van een simpel php scriptje je de source van de foto aangeeft en de barcode scant in een ander textvakje lukt het wel.
Hoi Stoney, dat klinkt interessant. zou je me hierbij kunnen helpen? ik ben bereid een vergoeding te betalen voor je diensten. Mocht je interesse hebben mail me dan op chaniko@studenten.net.

Bedankt.

Verwijderd

Wat ik me nou echt afvraag is waarom je meteen over PHP begint. Het slaat gewoon compleet nergens op aangezien je niet weet of het op een website geplaatst moet worden.

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:58
sinds wanneer kan je php niet lokaal draaien ? en van andere programmeertalen weet ik niet zoveel vanaf dus gaf ik deze sugestie
Pagina: 1