Toon posts:

Aopen 6800LE driver-update 61.72>66.31

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg via de live update wizzard van Aopen de melding dat er nieuwe drivers waren voor mijn kaart (66.31)
Ik heb ze gedownload, de exe uitgevoerd en er was niets veranderd het bleef 61.72.
Na de door de exe uitgepakte bestanden te hebben gelocaliseerd in document and settings/temp, heb ik via beheren>stuurprogramma bijwerken het .inf bestandje uitgevoerd, de juiste kaart gekozen en nu staan de nieuwe drivers er wel op.
Ik heb de oude drivers voor dit hele verhaal gedeinstalleerd om dat ik aanvankelijk dacht dat hier het probleem lag.
Wat jammer is, is dat ik nu in het Nvidia-menu de overclockmogelijkheden niet meer heb.
Wat nu?
De drivers kwamen wel van Aopen maar ik ben bang dat het een slechte upgrade is.
Meer mensen met deze ervaring?
Ik draai WinXP SP2 met DirectX 9c.
Thx

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:46
De drivers kwamen wel van Aopen maar ik ben bang dat het een slechte upgrade is.
De drivers zijn idd buggy, ik heb ze ook even gedownload maar ook op mijn LE werken die drivers niet. De videokaart wordt niet eens aangegeven. Ik ben dus nog even terug gegaan naar de "oude" nvidia drivers.
Bij nvidia zelf bestaat de driver(whql) nog niet. alleen uiteraard de beta. en blijkbaar zijn daar nogal wat problemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ze geven een 6800 NU
Ik heb wel het gevoel dat alles wat vlotter werkt, dus ik laat ze nog even staan.
Ik ben toch nog niet echt van plan om te gaan oc,en.
Speel nu DeusexII en het loopt als een speer :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
die drivers zijn alleen voor de 6800 serie! (begreepik van guru3d) Ik draai ze al 4dagen zonder problemen op mijn 6800LE! Voor het overklokken gebeuren moet je effe opzoek naar het register bestandje coolbits! ook te vinden op guru3d!