Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

half life geen openGL/direct3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan half life niet zetten op openGL en direct3D. openGL wil niet eens aangeklikt worden en als ik mijn resolutie instel op direct3D en dan een missie laad zit ie weer op gewoon die crappy Software graphics :(

Weet iemand hier hoe ik hem wel op openGL of direct3D kan krijgen? Heb een Geforce 2 GTS met detonator 3 6.31 drivers. Half life versie is 1.0.1.5 geloof ik..

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Probeer eens upgraden naar 1.1.0.4 das de laatste geloof ik, kijk maar ff op halflifeplanet oid

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Ik ken je probleem. Dan zat ik in dat menu van halflife te klooien en dan kon ik niets veranderen.

Ik heb zowel 2 voodoo 2's (volkomen nutteloos inmiddels) en een geforce 2 gts in me bak hangen.

Probeer eens een spel te starten en dan tijdens het spelen de resolutie etc te veranderen. Dus niet voordat je een potje begint. Ik acht dat dit bij mij plosteling hielp.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem eindelijk werkend :) Alleen weet ik niet of het door die 1.1.0.4 update komt omdat ik ook wat meer geprobeerd had. Maar die update is 52Mb!! ze houden niet echt rekening met 56k6 modems :(

in ieder geval bedankt!

Nu alleen Unreal nog want daarmee kan ik alleen D3D kiezen want als ik hem op openGL zet krijg ik een kernel32.dll error :(