Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 00:00:
Niet ieder topic is een
/me 1-2-3 topic net zo min elke search dat is. Daarnaast zegt een status van het topic niets of een oplossing bij jou gaat werken of dat daar de nodige info staat
/me
vraag - antwoord - oplossing
probleem - tip - oplossing
stelling - discussie - oplossing
Precies, dit valt dus onder: "niet waterdicht"
Heb je wel eens gebruik gemaakt van van "sorteer op relevantie"
Dat levert veel op maar m.i. geen sort op relevantie op.
Het kan een HULPMIDDEL zijn.
Ik zit me af te vragen of er ook iets is als een doelstelling voor G.T.N. of GOT.
Uit de post van blaatsaaps blijkt eens te meer dat techneuten (daar schaar ik mij zelf ook toe) zoals gewoonlijk beter zijn in het opsommen van tegens/nadelen dan voors/voordelen.
Probeer het eens, baad het niet het schaadt ook niet.
In andere forums maak ik bijv. gebruik van de waardering van een poster door andere gebruikers, ik kan je verzekeren dat dat werkt (als er een man/vrouw of 10 reeds een waardering heeft afgegeven)
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 00:00:
Klopt, maar om even als voorbeeld aan te geven dat het moeilijk is om een status te bepalen, check eens de laatste 25 topics waarin je gepost hebt en bedenkt eens welke status die zouden kunnen krijgen

Daar ben ik ht helemaal mee eens euss,
Maar vind jij een sorteringop bijv: "Datum topicstart" nuttiger,
Nee natuurlijk niet, maar dat kan het systeem nu eenmaal (ik antwoord gelijk maar even voor je, lees nog even mijn opmerking betreffende techneuten, ik weet zeker dat je je daar in herkend)
edit:
Ik heb een groot aantal topics, waarin ikzelf heb gepost nagelopen, een aantal daarvan is tot een duidelijke oplossingen gekomen, ware het niet dankzij mij, de andere topics staan min of meer open maar, raken ongetwijfeld in de de "uit het oog uit het hart", zou er bij eerder genoemde topics een "problem solved" vinkje gekomen zijn dan had dit meerdere gebruikers een sneel oplossing geboden
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 18-09-2004 00:45
]