Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Crystalfontz scherm/software remote uitlezen?

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb hier een Crystalfontz USB Display met Smartie 5.2, maar nu wil ik dus met het display op mijn pc, de server uitlezen.

Dus bestaat er software om via het netwerk gegevens van de ene pc op het lcd display van de andere pc weer te geven ? Mischien met een virtuele usb poort brug ofzo ? En weet iemand of smartie nog verder ontwikkeld wordt ? want versie 5.2 is nog van 2003.

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Je bedoelt Remote Software? Radmin is daar erg goed voor..

Verwijderd

titelfix "Smartie ?" > "[LCD] Crystalfontz scherm/software remote uitlezen?"

Mits je LCD software een output/logging mogelijkheid heeft kun je evt. wel deze output op een netwerk-share zetten en inlezen/openen met notepad of een eigen brouwsel.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 22:36 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Nee ik bedoel dit

PC1 ----------- netwerk ------ PC2 (CrystalFontz LCD)

PC2 met daarop een lcd schermpje met smartie gegevens van pc 1

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
dus gegevens van PC 1 doorsturen naar PC2 over LAn en die daar dan op je LCD weergeven, moet doenbaar zijn denk ik :s

enkel geen direct idee hoe

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 15:37

ripperke

w00t!

Our most important change in the 0.4 series is that LCDproc is now a client/server system. A "server" process runs on the machine connected physically to the LCD, and listens for clients to connect. Clients can be on the same machine, or on other systems on the network (or, honestly, even over the internet if you're feeling sadistic ;)
LCDProc kan het dus, maar geen flauw idee of dat dat uit is voor Windows, stond iig niet in TS :)

edit:

even wat verder gezocht, het is blijkbaar officieel niet gesupport, ze zouden bezig zijn aan een windows port.

Toch bestaat er een 3th party port voor Windows : http://www.2morrow.com/lcdd/
mss dat je hier iets mee bent ...

[ Voor 24% gewijzigd door ripperke op 18-09-2004 10:19 ]

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

Pagina: 1