wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
ik weet alleen niet wat die dingen los kosten....die zat nl. bij m'n aquarius setje
scheelt een'héél stuk in temperatuur........nou word ie nog maar 40-45 graden full load...en dat ''stofzuigereffect'' is idd weg
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
of moet ik daarvoor even creatief met de as5 doen?
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Asetek Aquarius? Volgens mij is dat ThermaltakeMr. Detonator schreef op 17 september 2004 @ 21:12:
Zelf heb ik een asetek gpu koeler
ik weet alleen niet wat die dingen los kosten....die zat nl. bij m'n aquarius setje
klopt, je hebt gelijk....maar ik heb dus een astek blok wat bij zo'n waterchill set zit (l30) zoiets dus:
maar je bedoelt dus meer zoiets:

dit kwam ik hier tegen: http://www.coolercases.co.uk/water_blocks_dangerden.htm (helemaal onderaan)
is wel ''out of stock'' zie ik
[ Voor 56% gewijzigd door Mr. Detonator op 17-09-2004 21:38 ]
nou breng je me aan 't twijfelenAv3ng3rtje schreef op 17 september 2004 @ 23:09:
Met die dangerden is meteen je geheugen ook gekoelt en het is ook nog een mooi koelblok om te zien dus ik zou het wel weten als ik een 6800U had
Kosten 84 euro.
(misschien wel handig om een review te vinden van de dangerdan was er wel eentje maar van deze weet ik niet)
Ik heb ook een 6800 (GT). Maar hoe zit het eigenlijk met ram tempraturen. Kunnen die zonder actieve koeling? Hoe voelen ze bij jou, hand warm?Mr. Detonator schreef op 17 september 2004 @ 21:12:
Zelf heb ik een asetek gpu koeler op m'n 6800 zitten......en dat gaat perfect
scheelt een'héél stuk in temperatuur........nou word ie nog maar 40-45 graden full load...en dat ''stofzuigereffect'' is idd weg
ja....ongeveer ja.....graad of 35-40 denk ik....het is ook gddr3, dus 't word al niet zo warm meerpimpeters schreef op 18 september 2004 @ 18:40:
[...]
Ik heb ook een 6800 (GT). Maar hoe zit het eigenlijk met ram tempraturen. Kunnen die zonder actieve koeling? Hoe voelen ze bij jou, hand warm?
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-09-2004 19:46 ]
kan dat geheugen wel zonder koeling?
ik kan me voorstellen dat als ik hem richting de 800mhz ga drukken dat ze wel warm willen worden.
de 6800 heeft ddr1 geheugen welke een stuk warmer worden dan ddr3 dus ik zou dat geheugen zeker koelenthe_virus schreef op 19 september 2004 @ 14:13:
ik zit hier nu met een standaard 6800 (ultra komt als ie goedkoper wordt)
kan dat geheugen wel zonder koeling?
ik kan me voorstellen dat als ik hem richting de 800mhz ga drukken dat ze wel warm willen worden.
enkel de U laat op zich wachten

weegt wel 700 gram zonder vloei
[ Voor 31% gewijzigd door petervandamned op 19-09-2004 17:56 ]
gaat die kaart eigenlijk wel 800 gram houden? (met water)
nou niet echt dat ie doormidden zou breken (en ik heb er wel zo'n kek alu randje op zitten) maar bij transport kan de belasting op die kaart en de aansluiting vooral zal er aardig onder te lijden hebben.
voorbeeld: remmen in de auto> kan tot 1.1 tot 2 G opleveren:
dan wordt 800gr wel even 1.6 KG.
de kast laten stuiteren op de grond (niet proberen) kan 10G opleveren, praten we even over 8 KG.
ik kan me voorstellen dat na een lan party of 10 de kaart kan gaan protesteren in de vorm van scheuren.
Valt wel mee hoor, AGP slot kan veel hebben, mijn kaart is met 2 fans meer dan 800 gramthe_virus schreef op 19 september 2004 @ 19:09:
nou niet echt om meteen te zeuren:
gaat die kaart eigenlijk wel 800 gram houden? (met water)
nou niet echt dat ie doormidden zou breken (en ik heb er wel zo'n kek alu randje op zitten) maar bij transport kan de belasting op die kaart en de aansluiting vooral zal er aardig onder te lijden hebben.
voorbeeld: remmen in de auto> kan tot 1.1 tot 2 G opleveren:
dan wordt 800gr wel even 1.6 KG.
de kast laten stuiteren op de grond (niet proberen) kan 10G opleveren, praten we even over 8 KG.
ik kan me voorstellen dat na een lan party of 10 de kaart kan gaan protesteren in de vorm van scheuren.