Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
nr 2. gemaakt in Sienna?
nr 13 lijkt horizontaal verfrommeld, maar door de mensjes rechts onder zie je dat hij klopt
nr 14 heb ik ook maar dan 'full frontal' en alleen de top want daar zweefde toen net een wolk boven...
Over een minuut of tien is mijn fotoalbum te vinden op http://www.stylite.nl/italie.
Inclusief reisverhaal en de 'wat mindere' foto's
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Die laatste 2 vind ik een mooie omgeving, nummer 5 ook erg mooi vanwege de bladeren die dichtbij staan.
Ik heb ook de foto's van DB even gezien, maar Sienna en Firenze zijn ook enorm mooi qua architectuur. Je moet er alleen wel van houden
Maar nogmaals, zulke foto's zijn erg mooi en rustgevend. Qua fotografie kan ik niet enorm veel zeggen, daar ben ik namelijk geen expert
[ Voor 16% gewijzigd door Bobje op 17-09-2004 22:14 ]
Foto 2 valt dat bordje er een beetje buiten, vind ik persoonlijk een beetje jammer van de compositie omdat het verder een heel karakteristiek plaatje is.
Foto 8 vind ik een erg goed gelukte foto want hij is vrij scherp en de groen contrasten zijn erg mooi. De weg biedt dan een mooie afwisseling met het groen en het heeft wel wat geheimzinnigs.
Foto 9 is dan echt zoown desktop foto. Erg mooi als de wolken iets verschoven waren(en de zonnestralen iets meer richting de camera stonden) was het (mijns inziens) een perfecte foto geweest; de compositie is prachtig, de kleuren zijn interessant en tsjah, tis een soort van droombeeld, niet?
If it ain't broken, don't fix it
Dit gaat dus over foto 3BiX schreef op 18 september 2004 @ 11:55:
Mooie foto'sff wat C&C
Foto 2 valt dat bordje er een beetje buiten, vind ik persoonlijk een beetje jammer van de compositie omdat het verder een heel karakteristiek plaatje is.
Ik heb express een deel van het bord genomen omdat er links een ontzetten lelijk plastic ding hing, dus dat lossen we dan zo op
Foto 9 dusFoto 8 vind ik een erg goed gelukte foto want hij is vrij scherp en de groen contrasten zijn erg mooi. De weg biedt dan een mooie afwisseling met het groen en het heeft wel wat geheimzinnigs.
En dit gaat over foto 10Foto 9 is dan echt zoown desktop foto. Erg mooi als de wolken iets verschoven waren(en de zonnestralen iets meer richting de camera stonden) was het (mijns inziens) een perfecte foto geweest; de compositie is prachtig, de kleuren zijn interessant en tsjah, tis een soort van droombeeld, niet?
Tja ik ben met je eens dat als de zonnenstralen beter zichtbaar waren dat het dan de perfecte foto was. Maarja, volgende keer beter
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Naar mijn weten zijn er geen pola filters voor dit ding. Het blijft een compact cameramicdis schreef op 18 september 2004 @ 12:59:
ik vind al je foto's een beetje dof/flets misschien een pola filter gebruiken of kan dat niet op jouw camera?
Verwijderd
Ook nr. 14 is mooi, zeker als je bedenkt dat ie met een gangetje van 80km/h is genomen.
...Make every cut count, even if it is one frame...
In het buurt van het meer van Trazimeno. De andere twee foto's zijn uit Venetie en de laatste twee bij de Mont BlancRoland schreef op 20 september 2004 @ 10:41:
Ik ben wel benieuwd waar dit in italie precies is?
Zoals dit:

[ Voor 19% gewijzigd door David op 20-09-2004 11:23 ]
Dat vermoeden had ik alAtlas schreef op 20 september 2004 @ 10:44:
[...]
In het buurt van het meer van Trazimeno. De andere twee foto's zijn uit Venetie en de laatste twee bij de Mont Blanc
Ben daar ook geweest en stond daar op een camping. Ben je ook met het bootje naar het eiland geweest?
...Make every cut count, even if it is one frame...