Wat kost een Ericsson T28s zonder abo

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
oI! MedeTweaker.

ik zoek me de tering naar een site waar ze telefoons aanbieden. www.gsm.nl , www.primafoon.nl etc etc Je kent ze wel.

Maar nergens kan ik de prijs van een T28s vinden. Hoe duur zijn die krengen.

Ik meen iets van 1800 piek ofzo. Kan dat klopen?

thanks mate!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Fl. 1650,-

LinkedIn WoT Cash Converter

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:49
Ze zijn geloof ik rond de 1198,- (in of ex btw weet ik ff niet meer)

iRacing Profiel

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Kijk maar eens op http://www.kieskeurig.nl

• XL79
thanks dudes!

Verwijderd

Je weet wel dat die T28s wat bugs heeft en dat de geluidskwaliteit niet echt optimaal is, ik wilde er eerst ook een kopen, maar heb toch maar gekozen voor een Nokia 8850.

Verwijderd

Hebben telefoons ook al bugs?
Zit oom Bill nou werkelijk overal met zijn handen aan.

• XL79
T28s Bugs? Nee toch.... waar kan ik daar over lezen? Heb je een url? Would be nice

thanks

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
nou ik heb gisteren mijn nokia 5130 toch ook compleet vast laten lopen toen ik in het service menu zat
was al bang dat ik hem weg kon gooien.
straks heb ik waarschijnlijk een nokia 6150

.

Verwijderd

XL; heb het een tijdje (2 maanden) gelezen in een nieuwsgroep, volgens mij in een engelstalige dus misschien kun je wat vinden met deja, ik kan me nl. niet meer precies herinneren wat de bugs waren (misschien zijn ze nu wel met nieuwe firmware opgelost), er staat me alleen iets bij over het weigeren van gesprekken, dat gaf moeilijkheden ofzo.

Verwijderd

waarom een Ericsson? vin ut van die wijve dingen.

nokia's zijn beter, mooier, langer standby, spelletjes (snake 2 is erg verslavend), betere menu's etc etc etc

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ben het helemaal met Sub eens. Die Ericssons zijn lelijk vormgegeven en die antenne is overbodig groot. Bij de nokia toestellen is het menuutje zo gemaakt dat als je totaal geen verstand hebt van mobiele telefoons je er toch mee om kan gaan. en niet te vergeten dat de nokia's een mooiere vormgeving hebben. Als de toch een zoveel geld hebt voor een telefoon koop dan de Nokia 8210 dit is een errug klein en licht toestel. Geen antenne, standaard tril functie, voice dailing, infra rode poort en alle andere standaard dingen, dit is echt een perfect toestelletje, alleen jammer dat hij zo duur :( is . Maar dit is geen probleem voor jou :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• XL79
nou... geld is altijd een probleem. Alleen dit gaat via het andere circuit als je begrijpt wat ik bedoel ;-) Maar goed in dat circuit wordt veel [vooral dom] geluld.

thks
Pagina: 1