Ik heb sinds een week een nieuwe laptop, en gebruik mijn andere pc nu als download ding/ mag ik verneuken bak (p166) nu gebruik ik voor al me pc's op het netwerk pcanywhere om de boel remote over te nemen, Ik heb verder daar ook nooit problemen mee gehad totdat ik het op me laptop wou installeren (xp dus) problemen van hier tot gunder, zelfs zo enorm dat ik meteen de hele boel moest restoren (wat je dus niet wilt na 2 dagen).
Nu zoek ik dus een programmatje waarmee in kan inloggen op de diverse systemen en dan overnemen, het liefst is dit programmatje compatibel met pc anywhere zodat ik dat kan aanspreken op de andere pc's (soort van pc anywhere viewer), ik heb radmin al geprobeert maar die vond ik niet stabiel genoeg want die bleef een paar keer haken (en ik heb geen toegang tot de pc's kwa muis,toetsenbord,monitor).
wie kan mij helpen, ik heb natuurlijk de search al gebruikt maar daarin werdt vaak radmin aanbevolen, die hier dus een paar keer bleef haken.
dus wie kan mij helpen aan zo'n progje?
Nu zoek ik dus een programmatje waarmee in kan inloggen op de diverse systemen en dan overnemen, het liefst is dit programmatje compatibel met pc anywhere zodat ik dat kan aanspreken op de andere pc's (soort van pc anywhere viewer), ik heb radmin al geprobeert maar die vond ik niet stabiel genoeg want die bleef een paar keer haken (en ik heb geen toegang tot de pc's kwa muis,toetsenbord,monitor).
wie kan mij helpen, ik heb natuurlijk de search al gebruikt maar daarin werdt vaak radmin aanbevolen, die hier dus een paar keer bleef haken.
dus wie kan mij helpen aan zo'n progje?
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi