(XP) Hdd na opstarten uren bezig met 'niets'

Pagina: 1
Acties:

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-03 13:18
Als ik mijn pc opstart begint hij na een uurtje voor een hele lang tijd bezig te zijn (tusen 3 en 6 uur) met Niets, bij taakbeheer zijn er gen prgramma's die bezig zijn of veel vreten maar met het systeem is dan nauwelijks te werken. Ik heb al gekeken naar verkeerde progs die opstarten en voorzover die er waren uitgezet. Ik run Xp prof sp1 met een k7t turbo mobo en 2 schijven (westerndigital en maxtor)
Ik werk doormiddel van de pc op te starten voordat ik naar bed ga, dan is werkt hij 's ochtends weer prima. iemand een tip? behalve de boel formateren...

Verwijderd

Check eens welke services allemaal draaien op die bak :)

[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 19:25 ]

• Elquinto
Sorry ik ahd wat duidelijk moeten zijn :) Onder verkeerde progs uitzetten bedoel ik dat er met spybot is gescanned en met hijackthis het overige uit is gezet.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:23
ditzelfde voorval had ik bij windows2003, het bleef achteraf door mijn Promise IDE controller te komen, nu deze eruit is heb ik geen problemen meer, start direct door!

ik weet niet of je dit hebt, maar is een id, anders zie ik geen andere optie dan format c:

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

Hoholi

The only one

Indexing service ingeschakeld :?

Religion is Opium for the Masses

• Elquinto
Probleem is opgelost, was de 2e schijf die eigenlijk niet meer ingebruik was. Maar na wat testjes bleek dat deze toch wel op het einde van zun latijn was. SChijf eruit nieuwe erin. Geen last meer van gehad :)
Pagina: 1