Toon posts:

Na inloggen XP automatisch uitgelogd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

MIjn pc is al tijden erg traag, dus vandaag dacht ik maatregelen te nemen. Ik heb ad-aware gedownload en een scan uitgevoerd. Er zijn toen 135 dingen gesignaleerd. Ik heb deze verwijderd maar om een aantal andere dingen te verwijderen moest ik de pc opnieuw starten. HEt volgende probleem deed zich vervolgens voor: Op mijn xp heb ik een account die is beveiligd met een password,
nadat ik dit password heb ingvuld, logt hij in en vervolgens meld hij me automatisch weer af.
Ik heb het ook in de veilige modus geprobeerd, maar zonder succes

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
erd commander draaien en in je register iets met userinit.exe terugzetten met de search moet je hier uit kunnen komen

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-05 06:53

MasterFreak

Zeker weten!

Dit probleem heb ik ook bij mijn oom en tante erg irritant. je logt in en voordat de startbalk er nog staat ben je alweer afgemeld. Ik denk zelf dat het een virus betreft, want de dag ervoor had norton bij hen 3 virus meldingen gegeven. norton zou die echter wel hebben verwijderd.

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-05 14:38
Heeft het spyware te maken.

Ad-aware haalt het allemaal weg, maar haalt ook niets weg, waardoor je niet meer kan inloggen. Je kunt dit oplossen door te booten met de windows xp CD en naar de repair console te gaan.

Hier moet je twee bestanden kopieren.
Ben de naam van deze files even kwijt, maar die zal ik voor je opzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
ok relax, iig bedankt. Het probleem is dat ik geen cdrom op mijn pc heb, maar als het goed is kan ik die wel ff uit mijn andere pc halen, maar werkt hij dan op het moment dat ik hem erin zet of moet je daar ook weer dingen voor installeren en is dat wel mogelijk met deze situatie?

Verwijderd

http://www.lavasofthelp.com/articles/v6/04/06/0901.html

Hier staat het probleem omschreven en wat te doen.

samenvatting van de oplossing:

RESOLUTION

Using the recovery console, copy userinit.exe to wsaupdater.exe to allow log on capability to be restored, and correct the registry data manually.

Als je geen cdrom speler hebt kan je ook proberen met een ntfs for dos programma van diskette. werkt ook.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

het gaat er dus om dat windows wsaupdater.exe wil opstarten als initieel proces, deze kan hij niet vinden. Daarom wordt de boel gecanceld en automatisch weer uitgelogd. Met de recovery console kan je die file wel renamen.

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
ok Thanks mensen. dit moet gaan lukken lijkt Me :D

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

bookmarked O-)
is voor later !!!

[ Voor 39% gewijzigd door cablerichy935 op 18-09-2004 20:40 ]

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

Pagina: 1