Ola,
Ben nog een newby met die newsgroepen maar momenteel werkt het aardig. vooral missende bestanden met parfiles weer recoveren vind ik echt super... dat zoiets kan bestaan.
Maar ja ff naar mijn probleem.
Ik download bijvoorbeeld een film, voor het gemak ff blowBlw.DVD.Rip.part01.rar, t/m Blw.DVD.Rip.part50.rar
Als ik met quikpar eroverheen ga zegt het programma ook dat alle files in orde zijn en niet meer herseld hoeft te worden. Ik denk dus dat ik alle files heb.
Nu ga ik met winrar die files selecteren net als met andere films die wel gelukt zijn en dan zegt winrar:
You need to have the following volume continue extraction:
D:\Grabit\alt.binaries.movies.divx\Blw.DVD.Rip.part01.r00
stel ik druk ff op cancel en dan gaat i naar het volgende bestandje:
D:\Grabit\alt.binaries.movies.divx\Blw.DVD.Rip.part02.r00
Ik zie dus dat het programma met mijn bestanden part01.rar, part02.rar, part03.rar enz. enz. weinig kan maar bestanden wilt die eindigen op .r00
Is er een truckje voor of moet ik alles renamen en gaat het dan wel goed..
alvast bedankt.
Ben nog een newby met die newsgroepen maar momenteel werkt het aardig. vooral missende bestanden met parfiles weer recoveren vind ik echt super... dat zoiets kan bestaan.
Maar ja ff naar mijn probleem.
Ik download bijvoorbeeld een film, voor het gemak ff blowBlw.DVD.Rip.part01.rar, t/m Blw.DVD.Rip.part50.rar
Als ik met quikpar eroverheen ga zegt het programma ook dat alle files in orde zijn en niet meer herseld hoeft te worden. Ik denk dus dat ik alle files heb.
Nu ga ik met winrar die files selecteren net als met andere films die wel gelukt zijn en dan zegt winrar:
You need to have the following volume continue extraction:
D:\Grabit\alt.binaries.movies.divx\Blw.DVD.Rip.part01.r00
stel ik druk ff op cancel en dan gaat i naar het volgende bestandje:
D:\Grabit\alt.binaries.movies.divx\Blw.DVD.Rip.part02.r00
Ik zie dus dat het programma met mijn bestanden part01.rar, part02.rar, part03.rar enz. enz. weinig kan maar bestanden wilt die eindigen op .r00
Is er een truckje voor of moet ik alles renamen en gaat het dan wel goed..
alvast bedankt.