Nieuwgroepen en rar bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06-2025
Ola,

Ben nog een newby met die newsgroepen maar momenteel werkt het aardig. vooral missende bestanden met parfiles weer recoveren vind ik echt super... dat zoiets kan bestaan.

Maar ja ff naar mijn probleem.
Ik download bijvoorbeeld een film, voor het gemak ff blowBlw.DVD.Rip.part01.rar, t/m Blw.DVD.Rip.part50.rar

Als ik met quikpar eroverheen ga zegt het programma ook dat alle files in orde zijn en niet meer herseld hoeft te worden. Ik denk dus dat ik alle files heb.

Nu ga ik met winrar die files selecteren net als met andere films die wel gelukt zijn en dan zegt winrar:

You need to have the following volume continue extraction:
D:\Grabit\alt.binaries.movies.divx\Blw.DVD.Rip.part01.r00

stel ik druk ff op cancel en dan gaat i naar het volgende bestandje:
D:\Grabit\alt.binaries.movies.divx\Blw.DVD.Rip.part02.r00

Ik zie dus dat het programma met mijn bestanden part01.rar, part02.rar, part03.rar enz. enz. weinig kan maar bestanden wilt die eindigen op .r00
Is er een truckje voor of moet ik alles renamen en gaat het dan wel goed..

alvast bedankt.

Verwijderd

quickpar zou dat atomatisch moeten doen, je moet ergens een optie aan zetten in quickpar2

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En als je rechtermuisknop op het rar bestand klikt en dan uitpakken naar > map

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
heb je wel beetje recente versies van winrar en quickpar? dit kan wel eens helpen

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

appetoe schreef op 17 september 2004 @ 18:07:
heb je wel beetje recente versies van winrar en quickpar? dit kan wel eens helpen
Ik vermoed ook dat er een oude versie van winrar wordt gebruikt. Met 3.3 of 3.4 moet het wel lukken.

• Tuglio
inderdaad..

had een voor de oorlogse winrar..

die installeer ik normaal altijd standaard. had een keer cdtje gemaakt met software :) ./.... maar die is nodig aan vervanging toe :) ..

het werkt nu perfectomundo

• Tuglio
had inderdaad een voor de oorlogse winrar :)

het werkt met 3.4 als een trein.

toch maar een keer mijn software cd's updaten :)
Pagina: 1