Toon posts:

HP PSC 2175 print niet (ook niet zonder PC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft een HP PSC 2175 all-in-one. Maar ineens deed hij het niet. Dus ik kijken wat het was, bleek het dat Norton Antivirus de printopdrachten verwijderde. Door het spooling programma uit te schakelen deed ie het weer. Probleem opgelost dacht ik.

Maar later belde hij me ineens weer en zei hij dat hij hem niet meer had gebruikt en uit had gedaan en wanneer hij voor het eerst weer probeerde te printen dat het probleem er nog was.

Ik ging ernaar kijken, de settings stonden hetzelfde. In plaats van dat de printopdrachten werden verwijderd bleven ze gewoon staan en werden ze nooit verwerkt. Ik had hem meerdere keren opnieuw geinstalleerd (met CD, met drivers van hp.com) en de drivers ook zorgvoldig weggehaald. Wat ook niet lukte was de kopieerfunctie gebruiken of printen vanaf een smartmediacard (zowel wel als niet aangesloten op de pc). Hij bleef gewoon op "printing" staan, zonder dat er iets gebeurde. Ik heb hem ook meerdere keren gereset en een firmware update erop gezet, zonder enig verschil. Er lijkt ook geen papier vast te zitten en de cartridges geven aan dat er genoeg inzit (er is ook weinig mee geprint).

Ik heb hem op meerdere PCs geprobeerd (met en zonder antivirus), ik kan de printer prima installeren met prima USB verbinding. Ik kan zelfs de smartmedia card in de printer vanaf de computer bekijken. De PSC 2175 staat gewoon bij Printers en Faxen en wanneer ik hem in en uitplug krijg ik het gewoonlijke geluidje. Het printen en scannen werkt gewoon nooit.

Ik hoop dat iemand anders nog een idee heeft wat ik kan doen of wat het probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die me kan helpen?

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:13
Kzou een nieuwe vragen, je hebt wel genoeg geprobeerd onderhand wat ik begrijp van je verhaal :/