Welke midi-tower?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ahum,

Nou wilde ik wel eens een echte goede kast kopen voor mijn systeem. Mijn wensen zijn:

* Midi tower (ik wil ECHT geen big tower!)
* 300W PSU
* Netjes afgewerkte binnenkant
* Goede mogelijkheid tot plaatsen extra fans

Dit is wat er in moet komen:

* Abit BP6 (dual 366@550) gekoeld door 2 alpha's (dit moet dus goed passen!)
* videokaart
* ISDN adapter
* cdrom drive
* hdd
* floppy
* soundcard
* etc...

Ik heb al zitten kijken naar de AOpen kasten en de InWin, maar is er voor de BP6 nog wat bijzonders te melden? Welke winkel verkoopt deze kasten goed & snel? Geld speelt niet echt een rol...

- Jarno

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

ik heb zelf een Inwin A500, prima kastje met een mogelijkheid om zo een ventilator voor in de case te klikken.
Hij zit er gelikt uit (vind ik, ik houd niet zo van die gestylede 'Compaq-kasten').
Ik heb de 235 watt versie, er zijn ook 300 watt versies leverbaar, voor 189 piek ex btw bij Alternate, volgende dag in huis...

Verwijderd

Aopen HQ45, bij ctw, perfecte afwerking en een intake fan van 8 bij 8 voorin te plaatsen.

• Servor
  • Niet online
Kan ik in die HQ45 (mooi issie wel) ook een fan achterin plaatsen om de warme lucht naar buiten te plaatsen? Ik kan het niet echt uit het plaatje opmaken... En is dat dan ook 8 bij 8?

TIA!
- Jarno

• Shuriken
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Je moet een Inwin S500 kopen. Die heb ik hier ook staan.

Dan kan er bij de procesoren nog een 8 x 8 ventilator worden geinstalleerd.

Er kan ook nog een kap overheen( zoals in de Dell kastjes) maar die zit er nie bij.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Servor
  • Niet online
Waar kan ik die in Nederland (liefst Rotterdam) kopen? Of via Internet??

Is dat met 300W voeding?

- Jarno

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17
Ik heb van het weekend op de beurs in Ahoy die Inwin S500 gekocht voor fl. 165,- bij JIN computers (zitten in Den Haag).

Er zit een 250W voeding in. Hij is mooi afgewerkt en hij heeft een handige manier van CD-ROM's en floppy drives monteren: in plaats van schroeven klik je aan allebei de kanten een railtje in de schroefgaten en dan duw je de drive in z'n bay tot 'ie vastklikt.....

• Servor
  • Niet online
Vandaag de AOpen HX-08 kast gekocht bij Dimension in R'dam. Ik ben iemand die tot nu toe alleen maar kasten van 6 a 7 tientjes gewend is dus ik vind 'm geweldig. Goed afgewerkt, veel ruimte echt perfect.

En ja het is dus *toch* een bigtower geworden. Sorry. Na het reorganiseren van m'n kamer had ik er wel ruimte voor.

- Jarno (blij)

Verwijderd

ik heb ook dezelfde sinds dinsdag en ik ben der ook zer tevreden van

jammer dat ie echt 2 mm te hoog is om onder de steunbaar van men buro te kunnen maar ja

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.compaq.com/products/servers/images/PL800-new.gif

Verwijderd

Ik heb zowel de Aopen HX08 en de Nieuwe Inwin die heeft nu de voeding bovenaan zitten 250W, en er zit nu een ruimte voor zowel intake als outtake fan, en koste 149 gulden bij de PCBouwmarkt in Hilversum.
info: http://www.pcbouwmarkt.nl

en dan op webwinkel drukken, hebben veel filialen...
Pagina: 1