![]() | ||||||||
|
Nou, ik heb het een paar dagen terug de demo gespeeld.
Ik ben zelf gek van o.a. Quake 3, MoH, Joint Ops en van de RTS: Red Alert, Generals, etc.
Maar dit spel kon me niet echt bekoren
. Het is leuk bedacht, maar om units te maken die enkel 1 vlaggetje te verdedigen, een power supply en je teleport (correct me if i'm wrong) vindt ik een beetje jammer, het had niet de chaos in zich zoals Red Alert en Generals heeft, en niet de snelheid en je eigen skills wat in de meeste fps afspeelt.
Kortom, voor mij is het jammer
.
Misschien als ze de snelheid hadden opgeschroefd, en dat units zouden respawnen na hun dood, had misschien een betere mix geweest..
Just my 2 cents.
Ik ben zelf gek van o.a. Quake 3, MoH, Joint Ops en van de RTS: Red Alert, Generals, etc.
Maar dit spel kon me niet echt bekoren

Kortom, voor mij is het jammer
Misschien als ze de snelheid hadden opgeschroefd, en dat units zouden respawnen na hun dood, had misschien een betere mix geweest..
Just my 2 cents.
Units bouwen gaat zo snel dat respawen echt niet nodig is.
Ik vind het spel juist errug snel gaan... je hebt echt geen tijd om te rusten.
Ik vind het spel juist errug snel gaan... je hebt echt geen tijd om te rusten.
ik ben nu de demo aan het downloaden.
ik hou wel van een simpel doch effectief spel
vroeger was ik verslaafd aan c&c95, weinig unit, maar in combinatie wel een grote variatie in aanvallen. dit heb ik erg lang gemist, en ik hoop dat dit spel het spel is waar ik al een tijd naar opzoek ben
ik hou wel van een simpel doch effectief spel
vroeger was ik verslaafd aan c&c95, weinig unit, maar in combinatie wel een grote variatie in aanvallen. dit heb ik erg lang gemist, en ik hoop dat dit spel het spel is waar ik al een tijd naar opzoek ben