[mIRC] -> Combineert niet met IE/ MSN

Pagina: 1
Acties:

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 21:30

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Ik gebruik mIRC voor het downloaden van het e.e.a., maar zogauw ik in IE of MSN wat ga doen, gaat mIRC disconnecten, laggen, enzovoorts. Ik gebruik Win XP SP2. Mijn probleem lijkt wat op iets dat vroeger gebeurde met edonkey, als die teveel connecties maakte. Heeft iemand een oplossing van dit probleem, want ik wil graag beide dingen gelijk kunnen doen, mIRC én surfen/chatten.

AMD Athlon 3000+
512MB 3200PC Corsair XMS
MSI K8N Neo Platinum

| system specs |

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Iemand? Ik word er helemaal gek van. PLS, some help :'(

| system specs |

Verwijderd

install mIRC ff opnieuw ofzo.. ik gebruik irc ook dagelijks (welliswaar niet om te downen maar dat terzijde), en ik heb nergens last van.

Of misschien heb je een (te) oude versie.. :P

• mrsar
  • Laatst online: 16:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

het kan dat je internet lijn dichtlibt door de downloads,en er dus geen upstream meer is waardoor mirc de server niet meer kan bereiken dus disconnect :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 21:26
Wat voor inet verbinding heb je?

en sinds wanneer is dat probleem gaan optreden? ook al voor SP2? of na de install van SP2?

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Ik heb @home kabel.

Ik heb inmiddels ook XChat geprobeerd. Dit werkt ook niet goed.

Als ik 3 servers gebruik, disconnecten deze allen tegelijk, en kan ik er niet meer opkomen zonder een reboot. Internet explorer werkt ook voor geen reet meer. Ik kon bijvoorbeeld net niet eens meer SA laden. Surfen en IRC'en gaan dus niet samen. Ook wil MSN niet meer aanmelden na een disconnect van mirc. Pingen werkt voor de rest prima, en zelfs netstat geeft geen rare connecties aan die wijzen op misbruik ofzo.

Daarnaast wilde ik proberen of het misschien ligt aan IE. Vroeger neukte IE ook wel eens, en dan gebruikte ik de herstel-optie in configuratiescherm, en dan was het probleem meestal opgelost. Deze optie kan ik alleen niet terugvinden in XP. Weet iemand of die nog bestaat?

| system specs |

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Somebody?

| system specs |

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 08:38

André

Analytics dude

Het lijkt er op dat er iets in je configuratie brak is, en met dat iets bedoel ik iets wat met de verbinding te maken heeft. Als je nu Firefox gebruik ipv IE, helpt dat?
Pagina: 1