Toon posts:

Norton Antivirus 2004 definitie's op meerdere pc's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine werkgroep met een viertal computers. Op elke computer staat Norton Antivirus 2004.

Nu wil ik dat één computer gewoon de nieuwe update's binnenhaalt en dat de andere drie computers deze van de "Update computer" haalt.

Wij zitten namelijk nog met een inbelverbinding waarvan 1 computer op het internet kan.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Downloaden en dan naar de werkstations distribueren moet zeker lukken.

LinkedIn WoT Cash Converter

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De updates van NAV 2004 kun je idd ook los downloaden. Echter, als je ziet wat tegenwoordig een ADSL-aansluiting kost en wat het inbellen en ophalen van die virusdefinities kost aan telefoonkosten als je een dagelijkse update wilt hebben, dan zou ik je toch willen aanraden om gewoon een basic ADSL-verbinding te nemen. Heb je lang plezier van :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:44
Kun je die 1 ne pc niet als een AV server configureren, en dan op de clients de Corp editie installen, als managed :)

Dan halen ze automatisch de updates van de server versie.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoyden op 17-09-2004 23:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ADSL zou wel kunnen, maar ja, in een buiten gebied is dat nog niet beschikbaar. Wij moeten het nog steeds met een oude inbelverbinding doen.

En apart de virusdefinitie's binnenhalen en dan los op elke pc installeren is wel weer wat te veel werk.

Ik wil gewoon dat als ik met de internet machine het internet opga, dat hij de nieuwste definitie binnenhaalt en dat de overige 3 pc's op een bepaald tijdstip de definitie's van de internet PC haalt.