[winnt] Persoonlijke bestanden aan script toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
beetje raar openings zinnetje maar okee komt de uitleg :)

hier op het bedrijf hebben ze windows nt draaien werkt allemaal goed alleen nu gaat het om de clients.

elke pc die hier gemaakt wordt komt gewoon standaart windows xp op te staan, dit werkt ook nog helemaal goed.

ook gebruiken ze hier intensief de email via outlook, maar outlook heeft bepaalde persoonlijke mappen nodig en dat zijn de:

PST bestanden
PAB bestanden

dus nu raad je het al wel... voor elke client moet je die apart gaan instellen op de pc ( zo'n 200 pc's)

nu is mijn vraag kan je dit niet via een script maken dat als een user zich aanmeld hij dan toch automatisch zijn mail kan lezen en die bestanden in een keer laad?

want nu stel je die bestanden in en kunnen de users alleen hun mail op die pc lezen omdat ze die bestanden nodig hebben.

dus de vraag is hoe kun je dat maken?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Staat hier toevallig geen antwoord tussen. Ik dacht dat je de user ruimte kon benutten voor dit doel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• andreict
we_are_borg schreef op 17 september 2004 @ 14:32:
Staat hier toevallig geen antwoord tussen. Ik dacht dat je de user ruimte kon benutten voor dit doel.
ik heb echt geen idee wat je bedoelt? ook als ik de link aanklik denk ik van :?

heb ik misschien beetje raar uitgelegd? of kan je nog wat extra info geven.

Verwijderd

heb je een exchange server? of een andere mailserver

• andreict
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:37:
heb je een exchange server? of een andere mailserver
yep exchange

Verwijderd

ik gebruik de office resourcekit van office voor daar kan je usernaam in outlook automatisch laten invullen

• andreict
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:43:
ik gebruik de office resourcekit van office voor daar kan je usernaam in outlook automatisch laten invullen
http://www.microsoft.com/...ishAlso=on&DisplayLang=nl

kan hier niets vinden van downloads?

of staat die op de cd?

Verwijderd

nee aparte aanschaf.

<geinmodus>
Bill Gates is niet meer rijkste man ter wereld dus sponsor hem om hem weer op de eerste plaats te helpen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 14:54 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

andreict schreef op 17 september 2004 @ 14:35:
[...]

ik heb echt geen idee wat je bedoelt? ook als ik de link aanklik denk ik van :?

heb ik misschien beetje raar uitgelegd? of kan je nog wat extra info geven.
De zoekmachine van hun laat de pagina niet zien die ik zelf heb opgezocht, doe op hun site een zoek opdracht naar PST dan zie je wel relevante links

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
gebruik profgen.exe hiermee kan je automagisch een exchange profiel genereren als een user aanlogt

en PST files als je een exchange server gebruikt :? why?

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1