[Bluetooth headset] Direct over speakers?

Pagina: 1
Acties:

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 20:03
Ik ben nu al de hele dag aan het zoeken op GoT en google...

Ik zit hier dus op mn stage, en de bedoeling is dat ik de microfoon van een trust bluetooth headsetje direct over de boxen van een pc gooi.
Met een gewone microfoon gaat dat altijd simpel, als je bij playback de microfoon aanzet doet ie t namelijk al.
Maar nu staat bij playback het bluetooth setje er niet bij (alleen bij recording).
Opnemen gaat dus perfect... maar ik kan het niet direct weer afspelen over de boxen.
De audiogateway service van bluetooth staat aan.

Het gaat om een trust BT210 Bluetooth headset en een een BT180 bluetooth adaptertje... ook van trust.

Denken jullie dat er misschien een proggie voor is, of heb ik gewoon een andere headset nodig??

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

ehm laatste? :?

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 11:41

EMP

Krulloos!

Volgens mij wordt de headset gewoon een bluetooth audio device. Bij sounds en audio devices (control panel) kan je de volume bars opvragen en is de microfoon standaard gemute (om rondzingen te voorkomen). Als je hem unmute (let wel op unmuten bij de goede device) zou je volgens mij direct de microfoon kunnen laten klinken via de speakers.

Het zou kunnen zijn dat het bij verschillende merken headsets/dongles anders geregeld is hoor O-)

[ Voor 14% gewijzigd door EMP op 18-09-2004 16:41 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Siluro
Empie schreef op 18 september 2004 @ 16:40:
Volgens mij wordt de headset gewoon een bluetooth audio device. Bij sounds en audio devices (control panel) kan je de volume bars opvragen en is de microfoon standaard gemute (om rondzingen te voorkomen). Als je hem unmute (let wel op unmuten bij de goede device) zou je volgens mij direct de microfoon kunnen laten klinken via de speakers.

Het zou kunnen zijn dat het bij verschillende merken headsets/dongles anders geregeld is hoor O-)
Die volumebar kan ik alleen bij recording opvragen, opnemen gaat dus wel.
Maar bij playback staat er bij bluetoothmic geen volumebar en die kan ik ook niet aanzetten.

• Siluro
*kick*