Toon posts:

Cisco Pix capture command - grafisch weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende probleem, of eigen meer een vraag..

Door middel van capture command op een Pix 515, heb ik via een TFTP sessie een log bestand gecreeerd die ik dmv Ethereal inlees.
Werkt allemaal netjes, en zonder problemen.
Ik ben nu op zoek naar een programma die zo'n capture ook grafisch kan weergeven.
Applicatie zou moeten draaien op Windows 2000+

Enig idee?

Edit: Ja.. al op google gezocht

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 14:56 . Reden: CYBERJ's request ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:12

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Google
Als je daar niets kan vinden, dan moet je het nog maar een keertje vragen. ;)

Blijft het feit dat dit absoluut geen PNS waardig topic is.

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 17-09-2004 14:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja.. daar ben ik al een tijdje bezig geweest, dus hierbij nogmaal de vraag.
Als ik daar wat gevonden had, had ik hier mij vraag natuurlijk niet gesteld..

Probleem is dat de output niet in een standaard formaat word geplaatst.

Het bestand kan niet geopend worden in de meest voor de hand liggende applicaties. ook niet wanneer simpel weg de extensie word veranderd van 'iets.' naar 'iets.cap' / 'iets.pcap'

Heb de startpost even aangepast voor je.

@CyberJ:
Ok.. Geen PNS.. dat is dan mijn fout. Waar kan ik dit wel kwijt dan?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 15:01 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

En wat zou je dan precies grafisch willen zien ? of bedoel je mischien een pakket dat alles voor je interpreteerd ?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 13:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat zou het mooiste zijn..
Als je nu naar een logging kijkt, zie je een hoop shit waar je niks aan hebt, of waar je erg lang aan bezig bent om er iets nuttigs uit te krijgen.
Zou mooi zijn als er een pakket is, die grafisch per netwerkverbinding kan laten zien, waar connecties vandaan komen, of naartoe gaan. En misschien zelfs een overzicht van de hoeveelheid data van en naar zo'n punt gedurende een capture.

Daarnaast maken we gebruik van VPNs tussen verschillende locaties. Om hier afzonderlijk een logging van te laten zien kan je met bv. Ethereal ook niet meer doen dan een bron- en sourcenetwerk opgeven.

Gratis pakketten of trials zouden mooi zijn. Aangezien het voor mijn werk is mag het ook best een centje kosten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 20:45:
Ja, dat zou het mooiste zijn..
Als je nu naar een logging kijkt, zie je een hoop shit waar je niks aan hebt, of waar je erg lang aan bezig bent om er iets nuttigs uit te krijgen.
Zou mooi zijn als er een pakket is, die grafisch per netwerkverbinding kan laten zien, waar connecties vandaan komen, of naartoe gaan. En misschien zelfs een overzicht van de hoeveelheid data van en naar zo'n punt gedurende een capture.

Daarnaast maken we gebruik van VPNs tussen verschillende locaties. Om hier afzonderlijk een logging van te laten zien kan je met bv. Ethereal ook niet meer doen dan een bron- en sourcenetwerk opgeven.

Gratis pakketten of trials zouden mooi zijn. Aangezien het voor mijn werk is mag het ook best een centje kosten.
Tja, dat kunnen de commerciele pakketten veel beter maar die kosten dan ook wat meer centjes,

ik denk dat wild-packets het dan prijs prestatie gezien het beste doet, maar je moet zeker niet vergeten dat een trace analyseren echt nooit simpel zal gaan worden.

je kunt gewoon beter je protocollen maar goed kennen.
Pagina: 1