[Word] Paginanummering.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-12 12:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb een document (voor school) en daar heb ik.

Voorblad.
Titelblad.
Voorwoord.
Inhoudsopgave.
Inleiding.
---
Hoofdstuk1.

Hoe kan ik er nou voor zorgen dat de pagina nummering begint bij 6 (bij hoofdsuk 1)?
Dus dat die niet pagina 1/2/3/4/5 invoegt.
Ik kan er wel voor zorgen dat alleen op het titelblad geen nummer komt maar op de andere paginas voor hoofdstuk 1 mogen ook nog geen.

Ik gebruik Word2002 Nederlandser versie.
Ik heb tevens al gegoogled en gekeken op tweakers ik heb gelezen over "kolom einden" maar daar kan ik niet uitkomen, menu>invoegen>eindmarkering>kolom einde , maar als ik dat doe loopt de pagina nummering gewoon door.

BvD
Peter

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kolommen hebben er niets mee te maken, secties des te meer. Stel na de inleiding een nieuwe sectie in en stel in dat voetteksten niet worden overgenomen van de vorige sectie. Nu kan je instellen wat je wilt vanaf H1.

Zie ook de online help over secties en nummering :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-12 12:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb een andere manier ontdekt ;).
Ik heb de 1e 6 paginas er uitgehaald in een ander documentje gestopt en de andere paginas afgesteld dat ze met pagina 6 begint.

Problem solved.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

invoegen eindemarkering sectie einde doorlopend. In tweede sectie opnieuw beginnen met pagina nummering