Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kolommen hebben er niets mee te maken, secties des te meer. Stel na de inleiding een nieuwe sectie in en stel in dat voetteksten niet worden overgenomen van de vorige sectie. Nu kan je instellen wat je wilt vanaf H1.
Zie ook de online help over secties en nummering
Zie ook de online help over secties en nummering
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb een andere manier ontdekt
.
Ik heb de 1e 6 paginas er uitgehaald in een ander documentje gestopt en de andere paginas afgesteld dat ze met pagina 6 begint.
Problem solved.
Ik heb de 1e 6 paginas er uitgehaald in een ander documentje gestopt en de andere paginas afgesteld dat ze met pagina 6 begint.
Problem solved.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
invoegen eindemarkering sectie einde doorlopend. In tweede sectie opnieuw beginnen met pagina nummering