Ik ben met een pagina bezig die dingen uit een SQL server db haalt en in een table op het scherm zet.
Nu heb ik in die db drie verschillende soorten elementen staan, die ik alledrie met een andere textkleur in de table wil zetten.
Hiertoe heb ik een array gevuld met 3 hex codes(BFBFBD, 000, F8A70), en dit gaat voor het grootste gedeelte goed, behalve bij een paar queries. Die queries zijn in principe geheel onafhankelijk van het gedeelte dat de kleur van de text bepaalt, dus ik vind het nogal raar.
Het stukje code dat de kleur aangeeft:
i is in dit geval een element uit de db dat aangeeft welke toestand het element heeft, en dat wordt gebruikt om de goede code uit het array te halen. Verder is het redelijk recht toe recht aan.
De foutmelding:
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A000D)
Type mismatch
/IPAdmin/search.asp, line 316
Misschien dat iemand een idee heeft hoe ik dit op kan lossen. Als jullie nog additionele info nodig hebben, zeg het maar.
Alvast bedankt!
Nu heb ik in die db drie verschillende soorten elementen staan, die ik alledrie met een andere textkleur in de table wil zetten.
Hiertoe heb ik een array gevuld met 3 hex codes(BFBFBD, 000, F8A70), en dit gaat voor het grootste gedeelte goed, behalve bij een paar queries. Die queries zijn in principe geheel onafhankelijk van het gedeelte dat de kleur van de text bepaalt, dus ik vind het nogal raar.
Het stukje code dat de kleur aangeeft:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Do Until rst.EOF
Response.Write("<tr>")
i=rst.Fields.Item("stateID")
For field = 0 To rst.Fields.Count - 1
if field=4 then
Response.Write("<td><font color=""#" &statecolor(i) &""">/" & rst.Fields(field) & " </td>")
else |
i is in dit geval een element uit de db dat aangeeft welke toestand het element heeft, en dat wordt gebruikt om de goede code uit het array te halen. Verder is het redelijk recht toe recht aan.
De foutmelding:
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A000D)
Type mismatch
/IPAdmin/search.asp, line 316
Misschien dat iemand een idee heeft hoe ik dit op kan lossen. Als jullie nog additionele info nodig hebben, zeg het maar.
Alvast bedankt!
Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?