[IE6]Plaatjes worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Katarn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 13:42
De laatste tijd heb ik last van een vreemd probleem...

Op bijna alle fora waar ik kom, worden de plaatjes vooraan een rubriek niet weergegeven.

Zojuist toen ik op dit forum kwam, werden de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/on.gif niet weergegeven, maar zag ik alleen maar de welbekende rode kruisjes.

Een pagina verder waren de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Open_on.gif verdwenen.

Recentelijk heb ik updates van Windows XP en Office XP gedownload, omdat er een lek was in het weergeven van plaatjes. Daarnaast heb ik ook Service Pack 2 geïnstalleerd.

Ik ben erg benieuwd of ik nu de enige ben met dit probleem, en of iemand eventueel een oplossing weet...

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Kun je nog wel gewoon JPEG's openen? Is het altijd? Ook naar Ctrl + F5?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 08:38

André

Analytics dude

Er is een bekende IE bug met kleine plaatjes die heel veel op een pagina voorkomen, ik zal eens kijken of ik daar meer over kan vinden.

[search=ie kleine plaatjes bug]

Hop, in 2 seconden genoeg gevonden :)

[ Voor 22% gewijzigd door André op 17-09-2004 13:19 ]

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Kun je proberen die updates voor de jpegfout niet te deïnstalleren? Ik heb er zelf trouwens geen last van.. Zelfde config.

-

• Katarn
Als ik via de rechtermuisknop kies voor "Afbeelding weergeven" dan komt het desbetreffende plaatje trouwens meteen te voorschijn.

Zal de andere oplossing in de loop van de middag even bekijken, bedankt alvast!

• Katarn
De update voor de jpegfout kan ik niet deïnstalleren.

IK heb de topics doorgelezen over de kleine plaatjes bug, en het enige dat ik ermee opgeschoten ben, is dat ik nu weet dat ik niet de engie ben. Maar een oplossing ervoor heb ik dus nog steeds niet. |:(
Pagina: 1