Toon posts:

windows XP herinstalleren zonder bestandsverlies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo, Allo,
korte vraag.. : Ik kan toch gewoon de Windows XP cd erin douwen en herinstalleren zonder dat al mijn bestanden weg zijn??!
Ik heb de search gebruikt, maar daar kwam ik gelijk op bestanden op cd branden of image maken e.d. !
Dit is toch gewoon mogelijk?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Alleen C: formatteren (als daar XP op staat), bestanden op d: oid zetten ;)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reactie, maar heb maar 1partitie.. jaja ik kan natuurlijk Partition Magic gebruiken, maar het moet toch mogelijk zijn op de manier die ik wil??

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Je bedoelt Windows gewoon over een bestaande installatie gooien? Ja, dat kan. :)

Signature

Verwijderd

Het beste is gewoon je C formateren en je bestanden backuppen naar bv je D partitie.

Je gegevens raak je niet kwijt als je gewoon je windows opnieuw installeerd. Als je maar niet je partitie verwijderd of formarteerd :P

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:13

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Je kan ook gewoon er overheen installeren zonder dat er wijzigingen worden aangebracht. Maar dat is niet raadzaam, je registry e.d. blijft namelijk ook gewoon intact.

Vervuiling e.d. blijft dus ook gewoon.

[ Voor 0% gewijzigd door HyperActivE op 17-09-2004 13:13 . Reden: ik was net iets eerder :) ]

Verwijderd

ja dat kan wel maar als je hem er overheen zet dan kan best een aantal programma's niet goed werken

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Dat kan inderdaad gewoon, lekker windows eroverheen installeren, ik neem aan dat je foute bestanden hebt of zo. Je kunt met de installatie CD ook ervoor zorgen dat het systeem hersteld word.

Je bestanden zoals word documenten worden met rust gelaten, eventuele instellingen en presets kun je wel kwijtraken. Het eroverheen installeren kan helpen om een bepaald probleem te verhelpen. Maar meestal is het fijner om eens lekker format C: te doen en alles opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
alright!.. Here goes nothing :)
Pagina: 1