[outlouk] geen mail ontvangen, toch ook geen foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik heb outlook 2003 SP1 en kan geen mail ontvangen. Ik heb drie mailadressen ingesteld(alle 3 verschillende providers) en heb geklikt op test account. Ik krijg geen foutmeldingen en overal komt dus een groen vinkje voor te staan(kort gezegd: geen foutmeldingen).

Als ik echter op send/reseive druk, dan flitst het venstertje,(waar je ziet waar outlook mee bezig is; vb controleren op nieuwe inkomende mail voor e-mail adres 1 etc) waar je normaal de status van verzenden/ontvangen ziet, supersnel voorbij(kan er niks op zien zeg maar, zo snel) en er word geen nieuwe mail binnengehaald en ook weer krijg ik geen foutmelding.

Ik hoop dat jullie bovenstaand begrijpen, beetje vaag misschien, maar kon het even niet beter uitleggen.

Ik verwacht mail en heb voor het testen meerdere mails naar alle 3 de mailadressen gestuurd.

Een e-mail versturen wil ook niet. Als ik een mail wil versturen, dan gaat deze naar postvak uit en ik krijg in de statusbalk te zien dat het versturen gelukt is, maar hij blijft in postvak uit zitten en komt ook niet aan op het gewenste mailadres.

Ik gebruik verder xp prof, alle updates behalve sp2.

ADSL 2048/upload weet ik zo even niet.

Waar kan dit in hemelsnaam aan liggen? (ennuh het is ook nog NIET mijn eerste keer dat ik een outlook instel).

Hebben jullie nog meer info nodig, laat me dit dan even weten.

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

Verwijderd

Heb je een anti-spam programma geinstalleerd staan? Bij mij gaf de anti-spam van Macafee hetzelfde probleem. Na de laatste update van Macafee deed hij het weer normaal.

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik heb geen antispam geinstalleerd.

De enige programma's uit die categorie(ruime categorie) zijn AVG antivirus, adaware en spybot.

Ik zal straks nog even opnieuw installeren, kijken wat voor effect dat heeft(3e poging dan.)

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos