[IE] Bij printen melding 'Printer niet gevonden'? *

Pagina: 1
Acties:

• Yinx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-04-2023
hey,

ikkan iet printen vanuit internet explorer, dan krijg ik een melding dat de printer niet kan worden gevonden terwijl de goedeprinter staat ingesteld

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:06
Graag wat meer info, omtrent het OS, Printer e.d.
Kan je wel printen vanuit andere applicaties :?

Kun je wel de Print Preview bekijken :?

[ Voor 18% gewijzigd door Hoyden op 17-09-2004 12:24 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Yinx, wees eens wat duidelijk. Heb je meer problemen met printen? Wat voor foutmelding krijg je precies? Wat voor printen heb je? Wat voor OS draai je? Welke versie van IE gaat dit over?

kan nietprinten vanuit inet explorer > [IE] Bij printen melding 'Printer niet gevonden'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Yinx
ik draai win 98 hier op het netwerk en de printer is een hp 4100 laserprinter, hij kan wel gewoon uit bijv word printen maar niet vanuit inet explorer. het is een netwerkprinter. zelde probleem overal op dit gedeelte van het netwerk waar deze printer aanhangt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Geef voortaan ajb alle relevante info in de topicstart. Niemand heeft iets aan raden, jij ook niet. ;)

Log je toevallig niet eerst in op de server via waar de printer is gedeeld? <-- gaat het bijv. wel goed als je eerst via Word print en daarna via IE?

Daarnaast: als je een andere printer installeert, kan je dan wel printen vanuit IE? Installeer bijv. een willekeurige PS (of PDF) printer ic.m. Print to file.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Yinx
ik heb hier nu geen printers meer liggen alles is in gebruik.

ben er nu achter gekomen dan als je op afdrukken klikt print hij wel gewoon de pagina maar als je ctrl-p doet zegtie kan printer niet vinden.
Dus ze kunnen hier nie bepaalde stukken printen zonder het eerst naar word te zetten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen printer: daarom zeg ik ook print to file. Maak een virtuele printer en controleer door de PS (via ghostsview) of PDF (acrobat reader) te bekijken.

Ctrl-P: check op spyware (zie de Beveiliging & Virussen FAQ's).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1