Cambridge surround set

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik heb dus een sblive met Cambridge surround set, zo'n fps1000. Nou krijg ik maar uit 3 speakers geluid, 1 uitgang van de subwoofer doet het gewoon niet, ik heb alle speakers op alle uitgangen geprobeerd en de speakers doen het wel goed, dus het ligt echt aan die ene uitgang. Ik heb dus net mijn set omgeruild bij funprice en nu is het nog steeds het zelfde alleen is het een andere uitgang,.....ik vind dit echt erg vaag,.....

config:
bp6 dual celly 433
G400 dualhead 32
sblive oem
en ik draai win2k

waar kan dit aan liggen,..??

Thanx alvast Yoda

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Had ik volgens mij ook (of iets soortgelijks), ik heb alleen de xitel. Bij was het probleem dat ik wel de xitel drivers op quad speakers had gezet, maar dat er nog ergens een optie in configuratie scherm staat wat met geluid heeft te maken en die moet ook op quadspeakers ingesteld staan. Miischien is het met de live ook zo. Dus alle opties op quad speakers....

Ik weet het niet meer precies, maar ik hoop dat je er wat aan hebt

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Je had gelijk,...THANX

vaag zeg, inderdaad ik had bij mijn sblive settings ingesteld (vier speakers) maar in Control Panel zit ook nog een optie onder multimedia waar je ook vier speakers aan kunt zetten,....en nu doet'ie het dus wel :)
thanx

Verwijderd

Vreemd, Vince. Ik heb een XLerate Pro (ook Vortex2) en als ik de drivers van Aureal op 4-speaker zet, dan wordt de instelling van Windows (Control Panel/Multimedia) gewoon genegeerd.

Trouwens, Yoda: het zijn geen "surround" speakers. Dit wordt 4.1 sound genoemd; het heeft niks met surround te maken (de versterker in de subwoofer is gewoon een simpel 4-kanaals + subwoofer versterkertje).