Toon posts:

Probleem norton antivirus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met een probleem.

Er staat norton antivirus 2002 op maar deze geeft bij het opstarten nog voor het bootmenu aan dat de virusdefinities niet kunnen worden gevonden de enige optie die ik nu kan geven is Ok. windows start hierna normaal op, alleen nu meld hij dat het systeem niet kan worden gescand op virussen, en auto-protect kan ik ook niet aan zetten ik moet nu het programma norton antivirus 2002 opnieuw installeren. Ik heb windows updates allemaal uitgevoerd en norton antivirus 2002 al meerdere malen verwijderd en hierna met symclean gekeken of er nog "troep"is achtergebleven wat niet het geval is.

ik kan ook geen nieuwe versie van norton antivirus gebruiken ivm de "licentie politiek".

Kzit nu dus even vast als iemand iets weet?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
eerst een andere virus scan doen :?

[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 17-09-2004 11:00 ]

Verwijderd

je hebt over licentiepolitiek oftewel een bedrijf dus helpdesk en laten herstellen. Lijkt me de juiste weg

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gecheckt met f-prot via dos en heb ook al gecheckt op spyware via adaware en spybot maar die vonden niks... de computer hoort in een netwerk dus ik kan niet zomaar een andere virusscanner nemen.. (Bedrijfsnetwerk)

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:46

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

hmm als spybot e.d. niets vinden zal er wellicht niet heel veel aan de hand zijn (Spybot etc natuurlijk niet heilig) Als je NAV verwijderd haal je dan ook register verwijzingen weg zodat het echt helemaal foetsie is? Tweaknow Powerpack kan handig zijn of regcleaner als je geen XP gebruikt. wellicht dat oude register instellingen het niet mogelijk maakten om een succesvolle reinstall te doen.

And it goes BRAAAAAPP!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarschijnlijk gewoon de update service van NAV 2002 verlopen. Oftewel: Norton wil dat je een nieuwe versie koopt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
nee zit een jaar op als je hem installeert :) ik verwijder hem nog een x en dan kijk ik of hij troep in het register achterlaat maar kheb al met symclean gecheckt dan zou het eruit moeten zijn ik check verder :)

Verwijderd

Topicstarter
nope krijg het niet voor elkaar iemand nog suggesties behalve het hele os opnieuw installeren :S
Pagina: 1