Tips voor een Voorraad systeem en voor een Centrale Agenda

Pagina: 1
Acties:

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-08 16:30
Hallo

Ik heb 2 vraagjes.

We krijgen hier binnenkort binnen ons bedrijf een nieuw magazijn, en nu waren we opzoek naar een goed voorraad systeem. het hoeft maar een hele simpel programmatje te zijn die alleen aangeeft hoeveel voorraad er van iets is, en als er te weinig van is, dat hij een melding geeft, verder niks (behalve natuurlijk het invoeren van artikelen etc, maar dat is normaal)

Verder wilde we een agenda koppelen via het netwerk. Zo kan de secretaresse van alle 3 de directeuren in 1 keer de agenda raadplegen en bewerken. Ze wilden dit eerst via Outlook doen, maar dat zie ik zelf niet zitten om volledig outlook over het netwerk te koppelen.

Heeft iemand misschien een idee over 1 van deze 2 onderwerpen?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik ben bezig met een agenda te schrijven voor het bedrijf waar ik werk. Waarmee iedereen een ander zijn agenda kan raadplegen. Maar wel alleen die agendapunten waarvan de gebruiker heeft aangegeven dat het goed is.

Als hij af is, is hij te koop :). Ik ben nu op +/- 80%.

http://82.72.87.46/agenda/login.php

username: tweakers
pass: tweakers

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-08 16:30
ziet er leuk uit jah. Op wat voor manier heb je deze opgebouwd?

• Bram77
Gebruikers
Agendapunten (centrale agenda -> ja/nee, door gebruiker....)
Notities (centrale agenda -> ja,nee, door gebruiker....)
Persoonlijke berichten (aan gebruiker..., door gebruiker....) <- moet ik nog maken

Dat ik op 80% zit wil niet zeggen dat ik er nog maar 20% van de totale tijd mee bezig zal zijn. Er moet een soort automatisch, aanpasbaar per gebruiker, 'truncate' systeem in komen. Dus dat agendapunten waarvan de datum verstreken is in een apart overzicht worden gezet. Daarbij het PB-gebeuren, het mail-systeem (notificaties) en een uitgebreidere laging in autorisatie-mogelijkheden.... Zorgen dat aan te geven gebruikers dus meer agendapunten kunnen zien dan anderen.

Het meest tijdrovende moet nog gebeuren dus :)

• Bram77
IP was veranderd.....f**kin @home DHCP

[ Voor 102% gewijzigd door Bram77 op 21-09-2004 23:53 ]