Toon posts:

Van windows 98 ENG naar NL

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik loop stage bij een bedrijf. Nu werkt hier een vrouw die uit het buitenland komt.
Die spreek geen engels maar wel Nederlands, naja gebroken :P
beetje wazig maar ok. Nu werd mij dus gevraagd om van haar pc met een engelse windows installatie NL te maken. Ik dacht zelf gewoon de Nl setup eroverheen draaien en klaar wezen. heeft hier iemand ervaring mee?

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
Heb er ervaring mee en die vertellen mij om het niet te doen. Mocht het al goed gaan dan krijg je de meest wazige dingen te zien. Nederlandse en engelse woorden doorelkeer.

Het beste is een schone installatie

<leeg>

Verwijderd

Topicstarter
:'( :'( :'(

Sheisse dat duurt 10x langer ivm zware backup :P

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-04 16:38
Updaten/restoren naar een Nederlandse versie kan niet. Er bestaat wel een multi language geval, maar dat is nogal duur. Een schone Nederlandse installatie is dus het beste in dit geval.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Idd, gewoon nieuwe install. En hoezo zware backup? Moet je dat werkstation backuppen dan voordat je er een andere versie op installeert? Dan moet je ff ghosten, dan is het zo gepiept :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Kijk ook even in onze mooie zoekmachine: http://gathering.tweakers...TERS%5D=XF11---A#hitstart hier staan diverse topics over mensen die hetzelfde hebben gedaan, met een raar resultaat :)

Ik ben van mening dat je dit ook makkelijk zelf had kunnen vinden, zou je de volgende keer eerst (Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic even willen doorlezen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.