Yow
Ik heb mx 1000 gekocht.
Als ik me muis optil en dan naar een andere plaats op de muismat ,wat ik altijd al heb gedaan met me mx 500,dan beweegt de muis aanwijzer echt weird.
Ook heb ik als ik de mis te ver optil dat de laser geen contact meer heeft met de ondergrond ofzo dat als je dan de muis weer neerlegt dat je dan een halve seconde vertraging hebt dat de muisaanwijzer weer door kan.
hier heb ik filmpje gemaakt.
op scherm Klik ja.
klik ook maar
Ik bedoel niet dat hij opeens van eene kant van het scherm naar de andere kant gaat,maar dat hij vreemd verspringt.
Als dit hoort is dit dus totaal geen gaming muis,en kan ik beter deze inruilen en 10 euro bijleggen voor de bluetooth mx900
?
Ik heb windows xp
Op ps/2 en usb geprobeerd.
Batterij is vol.
basisstation staat ruim binnen 1 meter.
Als het een onduidelijk verhaal herschrijf ik het wel
Alvast Bedankt
Ik heb mx 1000 gekocht.
Als ik me muis optil en dan naar een andere plaats op de muismat ,wat ik altijd al heb gedaan met me mx 500,dan beweegt de muis aanwijzer echt weird.
Ook heb ik als ik de mis te ver optil dat de laser geen contact meer heeft met de ondergrond ofzo dat als je dan de muis weer neerlegt dat je dan een halve seconde vertraging hebt dat de muisaanwijzer weer door kan.
hier heb ik filmpje gemaakt.
op scherm Klik ja.
klik ook maar
offtopic:
het lijkt alsof ik met dat ding gooi,maar dat is niet zo
het lijkt alsof ik met dat ding gooi,maar dat is niet zo
Ik bedoel niet dat hij opeens van eene kant van het scherm naar de andere kant gaat,maar dat hij vreemd verspringt.
Als dit hoort is dit dus totaal geen gaming muis,en kan ik beter deze inruilen en 10 euro bijleggen voor de bluetooth mx900

Ik heb windows xp
Op ps/2 en usb geprobeerd.
Batterij is vol.
basisstation staat ruim binnen 1 meter.
Als het een onduidelijk verhaal herschrijf ik het wel
Alvast Bedankt
offtopic:
Ik moet tegen half 10 naar school,ben weer om 2 uur ofzo thuis
Ik moet tegen half 10 naar school,ben weer om 2 uur ofzo thuis
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 09:13 . Reden: typotje ]