Toon posts:

pwr led on maar start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Kheb dus het probleem dat mijn systeem wil niet meer opstarten...
Het kwam omdat m'n video kaart los zat. Ik wou het stekkertje van me monitor vast drukken op m'n videokaart maar ik drukte te hard en drukte hem uit t slot.
Toen voel me comp uit en ik krijg hem dus niet meer aan!?
Ik heb de voeding getest en die werkt nog. Ook heb ik een lampje op m'n moederbord en die geeft aan dat er stroom aanwezig is.
Maar ik krijg m'n comp gewoon niet meer aan?

Iemand hier een id bij of wat ik eventueel nog zou kunnen testen?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Videokaart er helemaal uit halen en dan kijken of je een bios piepje hoort.

Hoor je die niet, dan ben ik bang dat je moederbord naar zijn grootje is.

* Hooglander1 steekt zijn tong uit naar Twynn, ik was lekker sneller :P

offtopic:
Het is nog vroeg, ik moet zelf ook nog wakker worden, tijd voor koffie :)

[ Voor 109% gewijzigd door Hooglander1 op 17-09-2004 08:33 . Reden: waarom quote ik nou eigenlijk?? ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:08
Bekijk deze faq eens: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Daar staat best wel veel in over opstartproblemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor sowieso geen biepje omdat als ik op powerknop druk van m'n pc dan wil die gewoon niet op starten...
Maar als me mobo kapot is, vind ik hem vreemd dat zo'n pwr ledje op m'n bord blijft branden...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie Twynn dus :)

Dit is in ieder geval niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Zoals duidelijk in de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum staat uitgelegd, dien je in zo'n geval de startpost van het PMG Beleid te doornemen voor een checklist voor een goede startpost ;)

edit:
Ik heb jou begin Augustus een mailtje gestuurd n.a.v. jouw postgeschiedenis op GoT. Ik zou zeggen, neem deze nogmaals aandachtig door om met zoveel mogelijk plezier van GoT gebruik te kunnen maken. Het komt in ieder geval hierop neer: [faq]Registratievoorwaarden[/] en dan in jouw geval met name het Forumgedrag gedeelte.

[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 17-09-2004 08:37 ]

Dit topic is gesloten.