Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

wel betaald maar geen product en nu

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Hallo,

Ik heb vorige week bij de duiste site http://www.digibox-shop.de/ een satalietontvanger besteld. Heb de ontvanger netjes vooraf betaald met mastercard. Maar na 5 dagen kreeg ik een mail. De benodigde hardeschijf die erin moest, was niet op voorraad mocht er ook eentje in van 120 gb, dit tegen bijbetaling van 15 euro.
Ik heb hierop geantwoord dat het goed was, en ze maar even een mailtje gestuurd naar welke rekening het geld moest, ik ben nu al weer 4 dagen verder maar ik hoor niks van hun.

De winkel zit dus in duitsland in kassel, maar daar nemen ze de hele tijd de telefoon niet op. Overdag gaat hij 1 keer over, en dan lijkt het wel dat ze hem gelijk wegdrukken, heb ook een keer opgebelt na 12 uur snachts, en dan gaat hij wel de hele tijd over.

er waren een paar dingen die mij zorgen baart.

1 ik heb ordernummer 77 (dat vind ik wel heel laag voor een winkel die alvanaf 2001 bestaat.

2 ik kreeg van hun een mail, om half twaalf savonds, lijkt mij niet echt een tijd voor een winkel om hun klanten te mailen.

Maar stel nu dat ik helemaal niks meer van hun hoor, wat zou ik dan kunnen doen om het geld terug te kunnen krijgen. Zijn er verder ook mensen die deze winkel kennen?

groeten maurits

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Kweet niet wat je besteld hebt, maar als ik dit zie:

http://www.digibox-shop.d..._info.php?products_id=143

Van: 425 Voor: 425

Maar goed, ziet er niet echt lekker uit die shop. Wel pic van winkel enzo. Ik weet niet of ze veel verkopen, en misschien tellen ze wel anders (factuurnummers) maar ziet er wel 'echt' uit.

• maurits187
ben nu alweer een dag verder, vannochtend weer verschillende keren naar de zaak opgebelt, nu gaat de telefoon wel over. Had het idee dat hij gister 1x over ging en daarna continue erop wordt gegooid. Maar nog steeds neemt er niemand op, en ook nog steeds geen mail ontvangen van hun.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
als je betaald hebt met mastercard dan kun je gewoon je geld terugboeken.

ff bellen met je bank, dan heb je dat zo geregeld.

Mijn rig

• maurits187
dat is een goeie tip van dat terugboeken, ik wacht af tot en met zaterdag, heb ik dan nog niks ontvangen dan boek ik mijn geld terug.

Maar ik heb trouwens visa, kan je dan ook terugboeken?

• maurits187
Maar wat ik mij nu afvraag, als ik het geld terug boek kan de verkoper mij dan ook iets maken, moet ik mij aan de verkoopoverkomst houden, de aangekondigde levertijd is 2 tot 5 dagen, op de 5e dag heb ik bericht ontvangen dat hij niet op tijd kan leveren, en als ik er een andere hardeschijf in wil. Volgens de consumentenbond moeten internetwinkels leveren binnen 30 dagen, maar volgens visa kan het geld alleen terugboeken binnen 30 dagen. Ik vraag mij nu af ook ik ook verplicht ben om het product bij deze zaak aftenemen. en of hij mij iets kan maken.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen over problemen met een aankoop bij een bepaalde shop.

Dit topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.