Toon posts:

Gratiz POP3 en SMTP zonder inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een provider waar ik gebruik kan maken van POP3 en SMTP e-mail zonder dat ik va de betreffende provider inbel?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
TMFweb en waarschijnlijk vele anderen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, Zonnet iig niet... TMF Web is geen optie omdat ik mijn e-mail niet op kan halen via mijn gsm (POP3).. Via Zonnet werkt dat dus wel, maar dan kan ik geen mail versturen als ik via tmf web ingelogd ben...

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, k*t crosspost... :(
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/94779
" target="_blank">gathering.tweakers.net/showtopic/94779
</a>
sluit maar....

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 12:36 schreef achappey het volgende:
Hmmz, Zonnet iig niet... TMF Web is geen optie omdat ik mijn e-mail niet op kan halen via mijn gsm (POP3).. Via Zonnet werkt dat dus wel, maar dan kan ik geen mail versturen als ik via tmf web ingelogd ben...
SMTP server van TMFWEB gebruiken en de rest instellen als zonnet, heb ik ook met Casema, mijn email laat ik lopen via Euronet alleen de outgoing mail gaat via Casema.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 december 2000 02:55 schreef rht het volgende:

[..]
SMTP server van TMFWEB gebruiken en de rest instellen als zonnet, heb ik ook met Casema, mijn email laat ik lopen via Euronet alleen de outgoing mail gaat via Casema.
he damn, had ik nog niet eens aan gedacht :)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Dat doe ik ook, het werkt perfect e-mail de deur uit via Chello en binnen via zonnet er 1 min puntje als je replied op een e-mail dan wil die dat via Zonnet versturen dat kan niet en moet je hem zelf even omzetten naar Chello ook al is het de standaard verbinding. En ik wil zonnet er niet uithalen omdat Chello wel eens plat ligt en dan kan ik m'n mail weer via Zonnet de deur uit doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 december 2000 10:05 schreef llevering het volgende:
Dat doe ik ook, het werkt perfect e-mail de deur uit via Chello en binnen via zonnet er 1 min puntje als je replied op een e-mail dan wil die dat via Zonnet versturen dat kan niet en moet je hem zelf even omzetten naar Chello ook al is het de standaard verbinding. En ik wil zonnet er niet uithalen omdat Chello wel eens plat ligt en dan kan ik m'n mail weer via Zonnet de deur uit doen.
heb het even getest maar van dat minpuntje heb ik geen last :) als ik reply verstuurd hij hem gewoon via tmf web :)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Op zaterdag 30 december 2000 12:49 schreef achappey het volgende:

[..]
heb het even getest maar van dat minpuntje heb ik geen last :) als ik reply verstuurd hij hem gewoon via tmf web :)
Dat komt omdat jij er geen volledige TMFweb verbinding naast hebt geconfigureerd.
Pagina: 1