Ik heb door gebruik van javascript een systeempje gebouwd waarmee op eenvoudige wijze een aantal velden uit een mysql resultaat gekopieerd wordt naar een aantal formfields in HTML/PHP:
De laatste, "framepie" is een HTML editor genaamd fredCK. Het werkt ook gewoon als er in de gegevens die uit de MySQL database komen tenminste geen HTML zit.
Als er in $row->$functieomschr HTML code zit krijg ik een Javascript error (al bij het laden van de pagina): "tekenreeksconstante niet afgesloten".
Ik ben er al een deel van de dag mee bezig meer ik zie het niet meer. Dit zou in mijn ogen toch moeten kunnen. Iemand een idee??
PHP:
1
2
3
| onClick="document.forma.functie.value='".$row->$functie."'; document.forma.functiecode.value='".$row->functiecode."'; document.frames('framepie').document.all.objContent.DOM.body.innerHTML = '".stripslashes(htmlentities($row->$functieomschr))."';" |
De laatste, "framepie" is een HTML editor genaamd fredCK. Het werkt ook gewoon als er in de gegevens die uit de MySQL database komen tenminste geen HTML zit.
Als er in $row->$functieomschr HTML code zit krijg ik een Javascript error (al bij het laden van de pagina): "tekenreeksconstante niet afgesloten".
Ik ben er al een deel van de dag mee bezig meer ik zie het niet meer. Dit zou in mijn ogen toch moeten kunnen. Iemand een idee??
[ Voor 27% gewijzigd door klaaz op 17-09-2004 00:32 . Reden: " toegevoegd in code ]