Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

betalen met mastercard of visa

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een hd kopen die ik op de pricewatch heb gevonden.
Waarom kun je (voorzover ik het heb kunnen bekijken) nergens online betalen met visa en/of mastercard?
In een buitenlandse winkel kan dat wel, maar ik heb niet echt veel zin om een HD de halve wereld over te laten gaan per post.
Of weet iemand wel een winkel die in de pricewatch staat waar dat kan.
Overigens bij Mycom en Computerland kan je in de winkel zelf ook niet met mastercard betalen.
Ik vind dit niet zozeer onhandig als wel ongeloofelijk stom!! van die winkels en zeker niet van deze tijd, maar dit terzijde.
Thx

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom betalen met een creditcard als je cash/pin goedkoper uitbent?

Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom dit topic een bestaansrecht heeft in Buyers Zone, aangezien dit forum bedoeld is voor zaken die de Buyers Zone aangaan en niet een discussie waarom winkels geen mogelijkheid bieden om via CC te betalen. Zie daarvoor ook Buyers Zone FAQ.

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 17 september 2004 @ 00:17:

Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom dit topic een bestaansrecht heeft in Buyers Zone, aangezien dit forum bedoeld is voor zaken die de Buyers Zone aangaan en niet een discussie waarom winkels geen mogelijkheid bieden om via CC te betalen. Zie daarvoor ook Buyers Zone FAQ.
Weet je dan een beter forum?
Volgens mij is dit een vraag die gerelateerd is aan de pricewatch.
Verder ga ik helemaal geen discussie aan over winkels en mogelijkheid cc en betalen.
Ik plaats een opmerking en geen vraag.
Dus als iemand daarover discussieert is dat zijn eigen keuze even daargelaten of dat wel of niet mag in dit forum.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Robin Vreuls schreef op 17 september 2004 @ 00:17:

Omdat als je het niet cash hebt of wilt betalen je altijd nog de mogelijkheid hebt om met een (mastercard in dit geval) te betalen.
En nog even voor de duidelijkheid een mastercard heeft een credit en een cash geld opname mogelijkheid (50-50) dus als je niet meer kunt opnemen kan je nog wel met de kaart betalen.
Ik vind het nogal vervelend om mensen op me af te krijgen die met zg goedbedoelde niet werkende alternatieven op de proppen komen en daarmee blijk geven totaal niet te weten hoe e.e.a. nu precies werkt.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Een gepast forum zou eventueel Stuffis Generalis kunnen zijn, maar omdat je nog geen 50 posts hebt, kun je daar nog niet in, dus houdt het op wat GoT betreft. GoT is in de eerste plaats een techforum :).

Verder lijkt dit me echt niet gerelateerd aan de Pricewatch. Buyers Zone is bedoeld voor zaken in verband met de Pricewatch (en ShopSurvey en Vraag&Aanbod) zélf, bijvoorbeeld verkeerde vermeldingen, fouten, et cetera. Voor inhoudelijke zaken over shops of aankopen is Buyers Zone nadrukkelijk niet bedoeld. Je zult dus zelf nog op zoek moeten gaan naar shops of het elders vragen :).

Dit topic is gesloten.