Toon posts:

NOD32 Datummelding..

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is hier een vreemd gebeuren rondom het antivirusapplikaat NOD32. Telkens wanneer ik mijn pc opstart krijg ik een melding dat mijn systeemdatum niet in orde is terwijl dit echt wel het geval is. Deze melding komt van NOD af ben ik wel achter. Hier een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/p.eikenhorst/NOD32.png

Deze melding krijg ik dus op mijn scherm, ik ben diep met voor de hand komende instellingen bezig geweest maar zie geen remedie..
:|

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 19:04
Staat de tijd in je bios ook goed?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

er is een wat minder legale versie van NOD32 in omloop waarbij je moet klooien met de datum om 'm aan de praat te krijgen... Is dit heel toevallig die versie? :+

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Topicstarter
Je komt wel eens wat tegen in een bui waarin je denkt "even kijken en handelen".

Maar uhm, datum geklooi? Hoe moet ik dat zien?

Verwijderd

Topicstarter
Nou?
Modbreak:Je zou inmiddels toch wel moeten weten dat je niet zo snel moet kicken en zéker niet op zo'n manier.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 13:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 23:04:
Je komt wel eens wat tegen in een bui waarin je denkt "even kijken en handelen".
Misschien dat ik het verkeerd interpreteer, maar het klinkt mij als eerste hulp bij warez en daar doen we op GoT niet aan.

Mocht dit geen gewarezede versie zijn, dan mag je mailen en dan gaat het topic weer open, mits je ook aangeeft waar je al allemaal gezocht hebt. :)

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.