Mijn videokaart draait de laatste tijd een beetje langzamer dan ik gewend ben. Nu heb ik al het idee waaraan dit ligt. Ik heb een Radeon 9800 Pro 128MB van Saphire en sinds ik SP2 voor Windows XP heb lijkt het wel alsof Microsoft eigen Radeon drivers bijleverd, want als ik mijn drivers voor mijn ATI kaart wil updaten en ik verwijder eerst de oude drivers, reboot daarna, dan begint WinXP meteen de drivers van MS te installeren. Dit kan ik niet stoppen of hem aangeven dat hij de drivers van ATi zelf moet gebruiken. Daarna installeer ik de originele drivers en lijken mijn FPSjes een stuk te dalen.
Ik heb gezocht op GoT om hiervoor een oplossing te vinden en via Google, maar tevergeefs. Ik wil van die auto driver install voor mijn videokaart af, aangezien ik bijna overtuigd ben dat het probleem zich daardoor voordoet.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik wil graag mijn games met goede FPSjes en dat lijkt niet te lukken door die MS drivers
.
Ik heb gezocht op GoT om hiervoor een oplossing te vinden en via Google, maar tevergeefs. Ik wil van die auto driver install voor mijn videokaart af, aangezien ik bijna overtuigd ben dat het probleem zich daardoor voordoet.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik wil graag mijn games met goede FPSjes en dat lijkt niet te lukken door die MS drivers