[UltraEdit] toetsenbordscramble

Pagina: 1
Acties:

• TweakerWannabe
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05-2023
Weet iemand hoe het kan, dat wanneer ik een tijdje (meestal 15 - 20 minuten) aan het UEditten ben, inéne de hele toesenbordindeling wordt verneukt? Alle speciale karakters (zoals ( ) * < > : " { } [] , enz) worden veranderd en omgewisseld... Ik moet dan UEdit opnieuw opstarten en danis alles weer goed (voor 15 - 20 minuten)

(Ik gebruik UEdit 9.00)

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:45

japaveh

Jield BV

Ik heb dat ook gehad en ik heb het idee dat de oorzaak gezocht moet wordne in de toestenbordindeling. De tekens die verschijnen komen overeen met een duitse toesenbordindeling. Heb je misschien een ALDI computer?
Check eens hoe de landinstellingen staan op het moment dat de toetsen veranderd zijn :)

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

Verwijderd

ik denk dat het aan de language toolbar komt..gooi de andere toetsenborden instellingen eens eruit (dus alleen die je gebruikt houden)

• TweakerWannabe
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05-2023
Dit is de 2e keer dat ik het heb (en geen van beide pc's komen bij de Aldi weg).
Maar het is de pc die ik op 't werk gebruik (een Toshiba Nootboek), dus ik zal 't morgen weer ff proberen... Tnx in ieder geval...

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

Jep, dat is de oplossing. Zorg dat je alleen VS (Verenigde Staten Internationaal) hebt geinstalleerd onder het kopje "Nederlands". Alle andere indelingen kun je er uit gooien!

Nederlander in België