Toon posts:

[3ds max] Ronde voorwerpen aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een echte beginneling met 3ds max, en heb al wat tutorials enzo gelezen en ben natuurlijk zelf veel aan het prutsen geweest.

Nu wou ik een fles maken, maar ik kan maar geen manier vinden om in een keer alle vertexen rondom te selecteren om deze te scalen. Ik kan er op internet verder ook niets van vinden.

Kan iemand mij dit even vertellen??

Verwijderd

euh ?...

heb je wel eens van een select tool gehoord ? zit in je bovenste toolbar naast je move / scale tools / rotate tools en zal overigens automatisch gebruikt worden als je linkermuis ingedrukt houd en een slectie sleept ..

gewoon een viewport pakken waarin je je vertices goed kunt zien en dan selecten ? :)

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

Zoals devega zegt, maar is het niet makkelijker om gewoone een spline te maken en lathe eroverheen te gooien? :)

(voor een fles?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 00:55:
Zoals devega zegt, maar is het niet makkelijker om gewoone een spline te maken en lathe eroverheen te gooien? :)

(voor een fles?)
tuurlijk wel maar waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :P